Nemiroff визнали лідером світового продажу серед найбільших і найстабільніших алкогольних брендів. Такими є дані рейтингу Elite Brands List, складеного британською міжнародною компанією IWSR. Вона здійснює маркетингові дослідження ринку алкогольних напоїв і володіє інформацією про їх продаж у понад сотні країн світу. Виробнику з України вдалося залишити позаду такі бренди, як Jagermeister, Havana Club i Finlandia.
— Потрапити до рейтингу елітних алкогольних брендів IWSR завжди було непросто. 2009 рік був ускладнений глобальною економічною кризою. Відповідати суворим критеріям стало ще важче. Тому в рейтингу наведено бренди, які виявилися найсильнішими та найвитривалішими, — кажуть у IWSR.
На тлі тотального банкрутства, зниження обсягів продажу і масових звільнень учасники рейтингу змогли не лише втриматися на плаву, а й посилили позиції.
Дослідники пояснюють, що для участі у міжнародному рейтингу необхідно дотриматися кількох умов. По-перше, алкогольна компанія має продавати не менше 1 млн кейсів продукції (1 кейс = 9 літрів) під одним брендом на рік. По-друге, повинна демонструвати присутність на міжнародному ринку і продавати 40% алкоголю за межами основного ринку збуту. Окрім того, середньорічні темпи зростання за 2004–2009 роки мусять становити не менше 5%.
Бездоганну якість української горілки оцінили на міжнародному рівні
Цього року компанія продемонструвала середньорічне зростання на рівні 5,05%, світові продажі продукції у 2009 році склали 8,85 млн кейсів. Таким чином порівняно з 2008 роком бренд Nemiroff підскочив у рейтингу відразу на чотири щаблі. Тоді він посідав п"яте місце. Цьогоріч розвиток компанії не призупинився. За перше півріччя обсяг продажу продукції збільшився на 4%, у грошовому еквіваленті це на 25% вище порівняно з аналогічним періодом 2009-го.
— У кожній країні, куди поставляється наша продукція, ми враховуємо місцеві звичаї й традиції, рівень доходів населення, а також культуру споживання алкоголю. Продаж стабільно зростає завдяки чіткому плануванню на кожному національному ринку, детальному маркетинговому аналізу і професіоналізму. Але найголовніше — бездоганна якість нашої горілки. Наш асортимент налічує 27 найменувань, і будь-хто може обрати продукт на свій смак. Завдяки якості бренд розвивається з кожним роком дедалі активніше, — каже голова ради директорів компанії Олександр Глусь.
Обсяги продажу планують збільшувати, зокрема на ринках Західної Європи й Азії. Зараз продукцію Nemiroff можна придбати у магазинах 55 країн світу.
Коментарі