пʼятниця, 24 вересня 2010 01:37

Світові алкогольні бренди міцнішають усупереч кризі

Nemiroff визнали лідером світового продажу серед найбільших і найстабільніших алкогольних брендів. Такими є дані рейтингу Elite Brands List, складеного британською міжнародною компанією IWSR. Вона здійснює маркетингові дослідження ринку алкогольних напоїв і володіє інформацією про їх продаж у понад сотні країн світу. Виробнику з України вдалося залишити позаду такі бренди, як Jagermeister, Havana Club i Finlandia.

— Потрапити до рейтингу елітних алкогольних брендів IWSR завжди було непросто. 2009 рік був ускладнений глобальною економічною кризою. Відповідати суворим критеріям стало ще важче. Тому в рейтингу наведено бренди, які виявилися найсильнішими та найвитривалішими, — кажуть у IWSR.

На тлі тотального банкрутства, зниження обсягів продажу і масових звільнень учасники рейтингу змогли не лише втриматися на плаву, а й посилили позиції.

Дослідники пояснюють, що для участі у міжнародному рейтингу необхідно дотриматися кількох умов. По-перше, алкогольна компанія має продавати не менше 1 млн кейсів продукції (1 кейс = 9 літрів) під одним брендом на рік. По-друге, повинна демонструвати присутність на міжнародному ринку і продавати 40% алкоголю за межами основного ринку збуту. Окрім того, середньорічні темпи зростання за 2004–2009 роки мусять становити не менше 5%.

Бездоганну якість української горілки оцінили на міжнародному рівні

Цього року компанія продемонструвала середньорічне зростання на рівні 5,05%, світові продажі продукції у 2009 році склали 8,85 млн кейсів. Таким чином порівняно з 2008 роком бренд Nemiroff підскочив у рейтингу відразу на чотири щаблі. Тоді він посідав п"яте місце. Цьогоріч розвиток компанії не призупинився. За перше півріччя обсяг продажу продукції збільшився на 4%, у грошовому еквіваленті це на 25% вище порівняно з аналогічним періодом 2009-го.

— У кожній країні, куди поставляється наша продукція, ми враховуємо місцеві звичаї й традиції, рівень доходів населення, а також культуру споживання алкоголю. Продаж стабільно зростає завдяки чіткому плануванню на кожному національному ринку, детальному маркетинговому аналізу і професіоналізму. Але найголовніше — бездоганна якість нашої горілки. Наш асортимент налічує 27 найменувань, і будь-хто може обрати продукт на свій смак. Завдяки якості бренд розвивається з кожним роком дедалі активніше, — каже голова ради директорів компанії Олександр Глусь.

Обсяги продажу планують збільшувати, зокрема на ринках Західної Європи й Азії. Зараз продукцію Nemiroff можна придбати у магазинах 55 країн світу.

Зараз ви читаєте новину «Світові алкогольні бренди міцнішають усупереч кризі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі