Уперше за 29 років Міністерство оборони замовить три нові транспортні літаки Ан-178 у державному підприємстві "Антонов".
Лайнери почали збирати 2010-го. Піднімають до 18 т вантажу.
— Ан-178 ще проходять випробування. Головне, що домовилися із західними партнерами про постачання деталей, — каже авіаційний експерт Валерій Романенко, 67 років. — Потрібно замінити алюмінієвий сплав Д16-Т, який раніше отримували з Росії. Наприклад, на китайський. Він не гірший.
Торік орієнтовна вартість літака становила понад $60 млн.
— Україні дешевше купити троє американських суден. Щоб вибудовувати свої — слід налагоджувати інфраструктуру, укладати купу договорів.
Літаки в нашій армії морально застаріли, додає експерт.
— Найбільша проблема в радіоелектроніці й озброєнні. Вони четвертого покоління, а зараз — час п'ятого. Мають бути оснащені розвідувальною інформацією та засобами радіопротидії. Наші винищувачі не здатні працювати по наземних цілях.
В армії є військово-транспортні Ан-26. Піднімають до 5 тонн. Ан-178 бере більше, розвиває кращу швидкість. Єдине — не працює на коротких смугах, з яких злітає Ан-26.
Коментарі