середа, 20 серпня 2008 07:09

Дівчата у формі державтоінспекції роздають рекламні буклети

Автор: фото: УКРІНФОРМ
  Дівчина у формі, схожій на обмундирування працівників ДАІ, роздає рекламні буклети в центрі Запоріжжя, 18 серпня 2008 року
Дівчина у формі, схожій на обмундирування працівників ДАІ, роздає рекламні буклети в центрі Запоріжжя, 18 серпня 2008 року

На центральному проспекті міста Запоріжжя дівчата, одягнені в форму поліцейських, інформують про акцію Моторно-транспортного страхового бюро України "Річна автоцивілка — 365 днів спокою!" Тримають жезли, на поясах висять наручники.

— З одного боку це прекрасно: ти їдеш на роботу в поганому настрої, а тут довгоногі блондинки у спідницях щось рекламують, - каже 29-річний Руслан Міхаєв. Він працює менеджером сервісного центру на центральному проспекті міста. — Але вони відволікають водіїв від керування авто. А є ще маршрутки та автобуси, де багато людей. Ці дівчата створюють аварійну ситуацію.

У міськраді "ГПУ" сказали, що цим питанням має займатися ДАІ. Зокрема, подавати до суду на комерційні компанії, підопічні яких роздають буклети, порушуючи правила дорожнього руху.
— Ми постійно боремося з комерційними акціями, — кажуть в агітаційному відділі міського ДАІ. — Так, це є порушенням правил дорожнього руху й може призвести до дорожньо-транспортної пригоди та людських жертв. Тому неодноразово ми затримували людей, які щось рекламують, зупиняли їх. Та за кілька днів фірми знову виставляють своїх рекламістів на дорогу. Інша справа, коли метою акції є саме розв"язання критичної ситуації на дорогах країни, шляхом роз"яснювальної роботи про важливість авто цивільного страхування.

— Це не реклама, а агітаційна програма, - каже Іван Іванюк, представник Моторно-транспортного страхового бюро України. - Вона стартувала 4 серпня по всій Україні і має поінформувати населення нашої країни про обов"язковість страхування цивільно-правової відповідальності.

Агітаційна кампанія проводиться у 14 містах України. На найбільш жвавих перехрестях вулиць промоутери у формі поліцейських розповсюджують серед водіїв інформаційні брошури про необхідність мати автоцивілку.

Зараз ви читаєте новину «Дівчата у формі державтоінспекції роздають рекламні буклети». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі