Англійці не хочуть їхати в Україну на Євро-2012. Принаймні під час свого тижневого перебування у Лондоні мені не вдалося знайти людину, яка б готувалася до поїздки на турнір. Хоча не сумніваюсь, такі вболівальники точно є. Додам, що збірна Англії на Євро-2012 грає в одній групі з Україною, Францією та Швецією. Матчі пройдуть у Києві та Донецьку.
У перший же свій день у Лондоні одягаю футболку з логотипом Євро-2012 та беру сумку з написом "Host city Kyiv". До Трафальгарської площі їду на метро. Чоловіки у вагоні з цікавістю косяться на сумку. На самій площі до мене підходить високий худий хлопець з рудуватим волоссям, на вигляд йому 25-27 років.
"У тебе футболка з логотипом Євро-2012? Ти, мабуть, з Польщі?", - запитує Алан. Він шотландець. Відповідаю, що я з України. Запитую, чи приїде до нас на Євро-2012.
"Моя збірна не гратиме на турнірі, а команді Англії я бажаю тільки поразок. Шотландці не вболівають за англійську збірну. Мені все одно, що там у них коїться, є тренер чи не має. Дивитимусь турнір по телевізору. Подобається як грає Іспанія. Також вболіватиму за господарів. Дуже хочу, що Україна і Польща вийшли зі своїх груп. Про українську збірну знаю, що її тренує видатний футболіст Олег Блохін. У 1975 році він отримав "Золотий м'яч". Думаю, з ним команда може вийти навіть у півфінал турніру".
Зі Стівеном ми познайомилися у крамниці сувенірів у соборі Святого Павла. Він працює касиром. Виглядає на 50-55 років. Запитує чи приїду в Лондон на Олімпіаду.
"Євро-2012? А коли воно буде? У червні ми будемо святкувати ювілей Єлизавети Другої (60 років на троні), тому особисто мені буде не до футболу. Тим більше, я вже не такий палкий шанувальник футболу. Інколи ходжу на стадіон з друзями, але не кожні вихідні. У мене немає улюбленої команди. Вболіваю за сильнішого," - сміється Стівен.
Стенлі працює на станці метро "Вемблі парк". Він неї п'ять хвилин до стадіону "Вемблі".
"Вибачте, але на Євро-2012 я не приїду. Причини не в Україні чи Польщі. Просто, збірна Англії — це марна трата часу. Команда не є фаворитом турніру, футболісти не викладаються на полі. Немає ніякого бажання дивитися на мільйонерів, які мучаться, а не грають".
На площі Пікаділлі, яка відома своїми величезними неоновими рекламними вивісками, я побачила рекламу Євро-2012. Власне не стільки самого турніру, скільки автомобілів Хюндай — офіційного партнера змагань. Все одно було дуже приємно побачити логотип Євро-2012 не тільки на своїй футболці.
Коментарі
6