середа, 20 червня 2012 17:14

Польське місто витратило 24 млн євро на саморекламу до Євро-2012

Польське місто витратило 24 млн євро на саморекламу до Євро-2012
Фото: sports.ru

За просування в зарубіжних ЗМІ Гданська, одного з польських міст-господарів Євро-2012, вже заплатили 24 млн євро. На зарубіжних телеканалах, радіо, в газетах та на інтернет-порталах з'явилося кілька тисяч матеріалів, у яких згадується місто.

Як зазначила голова міської ради Гданська з питань розвитку міста Анна Збєрска у вівторок, 24 млн євро це оплата за публікації, які з'явилися до 15 червня. Найбільше інформації про Гданськ можна було знайти в цей час в засобах масової інформації в Іспанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Польща виграла від Євро-2012, хоч поляки і програли — мери міст

"Багато її було в німецьких ЗМІ, менше в ірландських і хорватських", – повідомила Збєрська.

Вона пояснила, що зарубіжні публікації Гданськ замовив, підписавши контракт з Інститутом моніторингу ЗМІ.

"Вони проглядають програми телебачення і радіо, збирають тексти з преси й інтернету. Після того відправляють нам матеріали, що містять так звану еквівалентну інформацію, або підрахунок, скільки місту доведеться заплатити, щоб викупити конкретне місце або ефірний час", – заявила Збєрська.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Польські міста-господарі Євро-2012 залізли у борги

Вона додала, що 99% іноземних матеріалів про Гданськ мали позитивний відголос.

"Євро це прекрасна можливість для просування міста. Матеріал в засобах масової інформації служить краще, ніж, наприклад, реклама, тому що він набагато краще сприймається, ніж класична реклама", – підсумувала голова міськради.

Зараз ви читаєте новину «Польське місто витратило 24 млн євро на саморекламу до Євро-2012». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі