середа, 09 червня 2010 18:13

Кличко не чекав шаленої популярності своїх марок (ФОТО)

Марки з портретом українських боксерів Віталія та Володимира Кличків розкуповують краще, ніж квитки на поєдинки боксерів.

Про це Gazeta.ua розповів сам Віталій Кличко.

"Торік, після мого поєдинку в Берні, "Укрпошта" запропонувала випустити марку на честь братів Кличків. Сучасників не прийнято зображати на філателістичній продукції, тому я поставився до ідеї скептично. Але редакційна рада вже прийняла рішення і поставили нас із братом перед фактом", - сказав він.

За словами боксера, він "не очікував такого ажіотажу навколо цієї серії".

"Я отримав один колекційний блок. Марки розійшлися, як квитки на наші поєдинки! В перший день продажу на київському головпоштамті весь тираж – вісімнадцять з половиною тисяч примірників - розкупили за дві години!", - сказав Кличко.

Загальний тираж колекційних марок "Брати Кличко" - 170 тисяч. У продажі на пошті вони більше не з'являться. Тираж розійдеться по спеціалізованих магазинах для філателістів.

Зараз ви читаєте новину «Кличко не чекав шаленої популярності своїх марок (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі