Проституція, торгівля людьми і наркоманія були присутні в історії людства споконвіку. Практично в кожній країні існує індустрія секс-послуг, більша частина якої пов'язана з криміналом.
Великі рекламні агентствами не залишаються осторонь проблеми.
Мета соціальної реклами привернути увагу громадськості до цих проблем, не залишити байдужими нікого з нас.
Соціальна реклама проти проституції - проект MTV і The Killers
Група The Killers підтримала соціальний проект MTV EXIT, який спільно з UNICEF і USAID працюють над висвітленням проблеми торгівлі людьми. У рамках цього проекту колектив став другим, після Radiohead, на чию композицію був знятий відеоролик соціальної реклами, націлений на пропаганду проблеми насильного примусу і сексуальної експлуатації жінок і дітей
Соціальна акція у кварталі Червоних ліхтарів в Амстердамі.
Інформаційна кампанія, створена на підтримку всесвітнього руху "STOP THE TRAFFIK". Слова на екрані наприкінці відео.
"Кожен рік тисячам жінок обіцяють кар'єру танцівниці в Західній Європі. На жаль, в результаті вони виявляються тут".
Двічі оскарівський лауреат, акторка і сценаристка Emma Thompson знялася в шокуючому соціальному ролику проти сексуального рабства у Великобританії.
Досить скандальне за своїм змістом півторихвилинне відео "Torture, By Any Other Name" ("Катування, як це не назви") передає погляд британської актриси на сексуальну работоргівлю. Емма Томпсон транслює два потоки думок від різних жінок. Одна з них , Elena , була сповнена надій та оптимізму , а інша , Maria , нічого не хоче від життя - вона замучена повія, кількість клієнтів якої досягає 40 чоловіків у день. Наприкінці кліпу стає ясно, що це не дві різні жінки , а одна й та ж. До і після того, як її життя було зруйновано.
Коментарі