пʼятниця, 08 грудня 2017 00:01

"Час однотипності в напоях минає. Ми щороку пропонуємо нові смаки"

Автор: ФОТО надане компанією Coca-Cola
  Завод ”Кока-Кола Беверіджиз Україна”, розташований у селищі Велика Димерка Київської області, є одним із найбільших у Європі
Завод ”Кока-Кола Беверіджиз Україна”, розташований у селищі Велика Димерка Київської області, є одним із найбільших у Європі

"Кока-Кола" притримується рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров'я

Щороку в світі виробляють на 4% більше безалкогольних напоїв. Зростає їхній ­асортимент і споживання. Щоб задовольнити смаки аудиторії, представники ринку напоїв урізноманітнюють і розширюють продукцію, лінійку смаків і формат упаковок. Один із лідерів — компанія "Кока-Кола" розпочала нову стратегію. Уже виготовляє майже 3900 найменувань і приблизно 400 марок. І не планує зупинятися на цьому.

— Наше підприємство давно не є виробником лише однієї продукції. Час однотипності в напоях минає. Ми щороку пропонуємо нові смаки. Й надалі виводитимемо на ринок нові види з різними варіантами смаку й калорійності. Максимально намагаємося задовольнити потреби наших споживачів в Україні. Для цього тут налагоджене виробництво п'яти основних категорій продукції компанії — газованих, енергетичних напоїв, соків, води та готового до вживання чаю, — говорить директор зі зв'язків із громадськістю фірми "Кока-Кола Україна" Олеся Жулинська.

Довгий час від світових продажів Coca-Cola однойменна компанія отримувала 100 відсотків прибутку. Тепер це 50 відсотків. Решта — надходить від реалізації іншої продукції. Ще 15 років тому негазовані напої складали 10 відсотків бізнесу. Зараз це вже 30 процентів. Саме тому ми й надалі виводитимемо на ринок нові види товарів у різних типах упаковки та з різними варіантами смаку й калорійності.

Компанія бере до уваги рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров'я — щоденна кількість калорій, отриманих людиною з цукру, не має перевищувати 10%.

— Дотримуючись глобальної стратегії, ми зменшуємо вміст цукру в напоях, випускаємо безцукрові версії вже існуючих брендів, пропонуємо нові смаки, — ­продовжує. — Продаємо три види Coca-Cola: класичну — з буряковим цукром, "Лайт" — без цукру", Зеро" — безкалорійна, зі смаком, наближеним до класичного напою з цукром.

Завод компанії у Великій Димерці на Київщині — найбільший із виробництва напоїв в Україні й один із найкрупніших у ­Європі. Тут виготовляють популярні без­алкогольні газовані напої, "енергетики", соки, природну воду й холодний чай. Продукцію продають в Україні, Молдові та Білорусі. Зай­має підприємство 25 гектарів. На ньому працюють 1200 людей.

Фірма понад 20 років є одним із найбільших інвесторів в Україні.

— Її потужності розташовані в Україні, працюють на підприємствах українці, воду й цукор постачають наші виробники. Ми робимо великий внесок у економіку країни, — каже Олеся Жулинська. — Загальні прямі інвестиції компанії в Україну на кінець 2015 року склали 490 мільйонів доларів. Це 1 відсоток усіх інвестицій в Україні.

Також у компанії дбають про довкілля. Започаткували проект відновлення води, в рамках якого повертають у довкілля всю використану для продукції рідину. Підтримують проекти з роздільного збору та переробки відходів.

Назву придумав бухгалтер

Coca-Cola 1886 року створив американський ­фармацевт Джон Пембертон. Це мали бути ліки від головного болю. Для цього змішав майже 50 інгредієнтів. Назву напою придумав його бухгалтер Френк Робінсон. Мав гарний почерк, написав ­слова Coca-Cola фігур­ними ­літерами. З того часу надпис-логотип не змінювали.

Склад сиропу для Coca-Cola тримають у таємниці. Єдиний рукопис із оригінальним рецептом напою зберігають у сейфі в американському місті Атланта. Його бачили лише дві людини.

200 у стількох країнах продають напій Coca-Cola. Він найпопулярніший у світі.

Зараз ви читаєте новину «"Час однотипності в напоях минає. Ми щороку пропонуємо нові смаки"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі