"Кока-Кола" притримується рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров'я
Щороку в світі виробляють на 4% більше безалкогольних напоїв. Зростає їхній асортимент і споживання. Щоб задовольнити смаки аудиторії, представники ринку напоїв урізноманітнюють і розширюють продукцію, лінійку смаків і формат упаковок. Один із лідерів — компанія "Кока-Кола" розпочала нову стратегію. Уже виготовляє майже 3900 найменувань і приблизно 400 марок. І не планує зупинятися на цьому.
— Наше підприємство давно не є виробником лише однієї продукції. Час однотипності в напоях минає. Ми щороку пропонуємо нові смаки. Й надалі виводитимемо на ринок нові види з різними варіантами смаку й калорійності. Максимально намагаємося задовольнити потреби наших споживачів в Україні. Для цього тут налагоджене виробництво п'яти основних категорій продукції компанії — газованих, енергетичних напоїв, соків, води та готового до вживання чаю, — говорить директор зі зв'язків із громадськістю фірми "Кока-Кола Україна" Олеся Жулинська.
Довгий час від світових продажів Coca-Cola однойменна компанія отримувала 100 відсотків прибутку. Тепер це 50 відсотків. Решта — надходить від реалізації іншої продукції. Ще 15 років тому негазовані напої складали 10 відсотків бізнесу. Зараз це вже 30 процентів. Саме тому ми й надалі виводитимемо на ринок нові види товарів у різних типах упаковки та з різними варіантами смаку й калорійності.
Компанія бере до уваги рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров'я — щоденна кількість калорій, отриманих людиною з цукру, не має перевищувати 10%.
— Дотримуючись глобальної стратегії, ми зменшуємо вміст цукру в напоях, випускаємо безцукрові версії вже існуючих брендів, пропонуємо нові смаки, — продовжує. — Продаємо три види Coca-Cola: класичну — з буряковим цукром, "Лайт" — без цукру", Зеро" — безкалорійна, зі смаком, наближеним до класичного напою з цукром.
Завод компанії у Великій Димерці на Київщині — найбільший із виробництва напоїв в Україні й один із найкрупніших у Європі. Тут виготовляють популярні безалкогольні газовані напої, "енергетики", соки, природну воду й холодний чай. Продукцію продають в Україні, Молдові та Білорусі. Займає підприємство 25 гектарів. На ньому працюють 1200 людей.
Фірма понад 20 років є одним із найбільших інвесторів в Україні.
— Її потужності розташовані в Україні, працюють на підприємствах українці, воду й цукор постачають наші виробники. Ми робимо великий внесок у економіку країни, — каже Олеся Жулинська. — Загальні прямі інвестиції компанії в Україну на кінець 2015 року склали 490 мільйонів доларів. Це 1 відсоток усіх інвестицій в Україні.
Також у компанії дбають про довкілля. Започаткували проект відновлення води, в рамках якого повертають у довкілля всю використану для продукції рідину. Підтримують проекти з роздільного збору та переробки відходів.
Назву придумав бухгалтер
Coca-Cola 1886 року створив американський фармацевт Джон Пембертон. Це мали бути ліки від головного болю. Для цього змішав майже 50 інгредієнтів. Назву напою придумав його бухгалтер Френк Робінсон. Мав гарний почерк, написав слова Coca-Cola фігурними літерами. З того часу надпис-логотип не змінювали.
Склад сиропу для Coca-Cola тримають у таємниці. Єдиний рукопис із оригінальним рецептом напою зберігають у сейфі в американському місті Атланта. Його бачили лише дві людини.
200 у стількох країнах продають напій Coca-Cola. Він найпопулярніший у світі.
Коментарі