неділя, 03 червня 2007 16:43
Микола Рябчук
Микола Рябчук
Микола Рябчук

Євролохотрон

 

Зо два тижні тому Вікторія Стах розповіла трагікомічну історію про те, як у "крутій" крамниці їй втюхали окуляри з безумно і безпідставно дорогими лінзами. Я не надто розуміюсь на оптиці, але трохи розуміюся на "крутих" крамницях і взагалі на постсовковій "крутизні". А тому наважуся дати колезі пораду, яка, звісно, не вбереже її від постсовєтських шахраїв і хамів, проте істотно зменшить контакти з цією публікою.

Найголовніша ознака справді добрих крамниць і ресторанів — це шанобливе ставлення до клієнта. Ми живемо у світі суцільних підробок, і тому, коли на пляшці написано, що це вірменський коньяк, а на "крутій" нібито крамниці — що це "Гелен Марлен", не поспішайте приймати цю інформацію на віру. Зайдіть до крамниці й зверніться до першого-ліпшого продавця українською мовою.

Зверніться до першого-ліпшого продавця українською мовою

У справді фірмовому магазині співробітники знають, що таке ввічливість, і знають, що одним із її елементів є підтримування розмови з покупцем його мовою. А тому, коли на вашу укрмову працівниці якого-небудь "Гуґо Босса" незворушно розповідатимуть щось по-русскі, бо їм так удобнєє, — утікайте звідтіль, тому що то ніякий не "Гуґо Босс", а звичайна совкова "Бєрьозка". Жоден євроремонт і ніякі прикиди не зроблять готель "Козацький" правдивим "Гаятом", і ніякі інвестори не перетворять "Бориспіль" на європейське летовище — доки його совкові власники не пояснять своїм совковим співробітникам, що "удобнєє" має бути не тим, хто обслуговує, а тим, хто за це обслуговування платить гроші.

Отож, пані Вікторія, навіть якщо за моїми порадами ви не знайдете в Києві жодної справжньої європейської оптики, то принаймні не дасте себе лоханути "совкам", які не мають із Європою нічого спільного.

Зараз ви читаєте новину «Євролохотрон». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

16

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі