В 1-му півріччі 2014 року заповнюваність готелів була нижче 30% і це є абсолютним мінімумом для готельного ринку Києва.
Про це повідомив Девід Дженкінс, керівник департаменту готельного бізнесу компанії JLL.
"Готельний ринок Києва схожий на "американські гірки": після відкриття перших брендованих готелів Radisson і Hyatt - на початку 2000-х років тут зафіксувалися вкрай високі тарифи при дуже низьких показниках завантаження.
Політична та економічна нестабільність впродовж останніх років поряд зі значним збільшенням пропозиції номерів чинять значний тиск на тарифи, тоді як заповнюваність готелів та до поточного кризи не перевищувала 60%", - говорить він.
Скасування візового режиму та проведення "Євро-2012" лише трохи оживили ринок при його очевидному перенасичення готельним пропозицією. "З минулої осені країна опинилася в центрі політичних потрясінь, що неминуче вплинуло на показники готелів", - розповідає Девід Дженкінс.
Коментарі