понеділок, 05 вересня 2011 06:30

"Хоч після Євро нам лишаться нормальні дороги"

Автор: Фото Надане Борисом Снітко
  На трасі Київ–Харків поблизу Пирятина робітники підприємства ”Південьзахідшляхбуд” вигружають щебінь. Розширюють узбіччя дороги на два метри
На трасі Київ–Харків поблизу Пирятина робітники підприємства ”Південьзахідшляхбуд” вигружають щебінь. Розширюють узбіччя дороги на два метри

До Євро-2012 на Полтавщині планують капітально відремонтувати ділянки траси Київ–Полтава–Харків. Роботи розпочали весною торік.

— На трасі біля Пирятина дорогу даже не думали робити, хоча обіцяли ще весною, — говорить 47-річна Людмила, прізвища не називає, працює на Пирятинській автостанції. — Місяць назад дійшли до мосту перед Пирятином. Для проїзду оставили одну полосу. Там постійні пробки. Автобуси опаздуют майже на годину.

Місцеві кажуть, дорогу відновлюють у півсили.

— Уже забув, коли там нормально їздив, — говорить 40-річний водій автобуса Київ–Полтава, називатися відмовляється. — У Лубенському районі біля села Іванівка, і по всій Хорольській трасі просто кошмар — латка на латці. Може, хоч після Євро нам лишаться нормальні дороги.

На реконструкції ділянок траси Київ–Харків–Довжанський в області працюють три підрядні організації. 10 км об'їзної дороги ремонтує донецька компанія "Альтком". На роботи отримали 26 млн грн. Міст через річку Сулу зведуть за 7,5 млн. Вінницьке підприємство "Південьзахідшляхбуд" ремонтує 37,7 км траси від кордону з Київською областю. Обсяг робіт — 550 млн грн. Турецька фірма "Онур" прокладатиме трасу за Пирятином. 6 км дороги обійдеться у 115 млн грн.

— Наш проект розрахований на 30 місяців, — розповідає Борис Снітко, 52 роки, з "Південьзахідшляхбуд". — Роботу почали наприкінці травня минулого року. Закінчити маємо в кінці листопада 2012-го. За цей час капітально відремонтуємо трасу. У населених пунктах встановимо освітлення, металеве бар'єрне огородження. У селах Олексіївка, Олександрівка, Могилівщина та Пишне зробимо наземні пішохідні переходи. У Пирятині на початку вересня розпочнемо будівництво підземного переходу.

Перехід зроблять біля автовокзалу, ближче до місцевого ринку. Ширина переходу буде 4 м, довжина — 42 м. Планують відкрити на початку листопада цього року. На роботи потрібно близько 6 млн грн.

Кошти на ремонт автостради дає в кредит Європейський банк реконструкції і розвитку. На ремонт комунальних доріг гроші надходять із державного бюджету. Уже відремонтували вулиці в місті Лубни, у селищах Оржиця й Решетилівка. Також у селах Новооріхівка і Клепачі Лубенського району та в селищі Семенівка.

— Працюємо повільніше, ніж хотілося б, — продовжує Борис Михайлович. — Оплату за виконану роботу отримуємо через 72 дні, як здамо сертифікат. Відразу закуповуємо матеріали і працюємо далі.

Дорогу від Лубен до Полтави поки що не ремонтують.

— Якщо Європейський банк реконструкції і розвитку продовжить фінансування, зробимо капітальний ремонт, — говорить 57-річний Володимир Нечипоренко зі служби автодоріг в області. — Запланували збудувати об'їзну навколо Полтави в районі села Копили.

 

746 400 000

гривень коштує капітальний ремонт ділянок траси Київ–Харків від кордону з Київською областю до міста Лубни. Це близько 60 км. У загальну вартість входить реконструкція моста через річку Сула. Ще 46 200 000 грн витратять на ремонт 125 комунальних доріг у районах і селах Полтавщини. Їхня загальна протяжність 100 км, площа — 28 000 кв. м.

 

Зараз ви читаєте новину «"Хоч після Євро нам лишаться нормальні дороги"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі