вівторок, 27 лютого 2018 06:50

За підроблені товари повертають гроші

— Часто замовляю речі на китайських сайтах. Хто не знає — товар має точно відповідати опису. Якщо відрізняється, то продавець повинен повернути частину грошей, — розповідає 21-річний Антон Богданов із ­Черкас.

— Спочатку перевіряю, які товар має характеристики на офіційних сайтах. Як розпаковую посилку, знімаю це на камеру. Коли бачу невідповідність, пишу продавцеві. За правилами мені мають компенсувати 50–60 відсотків вартості замовленого. Якщо спір не можемо вирішити самотужки, втручається адміністрація інтернет-магазину. Якщо дійсно є невідповідність, продавця змусять повернути частину грошей. На сайті "Аліекспрес" заборонено продавати підробки або відновлені після ремонту товари. Недавно замовив електронний браслет за 30 доларів. Хоча оригінальний такий коштує 60. Зменшена ціна насторожила. Довів, що мені прислали не оригінал. Гроші повернули. Річ теж лишилася в мене. У багатьох продавців просто немає сертифікатів на товар.

— Найчастіше така схема працює з дрібною технікою, — каже Сергій Хабібулін, 26 років, із міста Кремінна Луганської області.

— Є навіть спільноти в соціальних мережах, де діляться, як отримати товар безкоштовно. Коли ти кілька разів вступаєш у суперечку з продавцем, довіра до тебе зменшується. З однієї сторінки багато разів провернути подібне не вдасться. Тому заводять по кілька. Мені вдалося повернути гроші за кросівки "Адідас". В оригінального взуття є особливість — правий і лівий кросівок зроблені на різних фабриках. Тому порядковий номер у них має бути різний. Пара, яку прислали мені, мала номери підряд.

Зараз ви читаєте новину «За підроблені товари повертають гроші». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі