вівторок, 30 січня 2018 06:05

Подарунковий набір коштує 492 гривні

Автор: фото надане Юлією Ніколаєвою
  Киянки Каріна Реп’ях та Юлія Ніколаєва (праворуч) створили сервіс подарункових наборів. Надсилають клієнтам вино і книжки
Киянки Каріна Реп’ях та Юлія Ніколаєва (праворуч) створили сервіс подарункових наборів. Надсилають клієнтам вино і книжки

— У власну справу вклали тисячу доларів заощаджень. Вийшли "в нуль" після другого місяця роботи. Більшу частину прибутків витрачаємо на розвиток бізнесу, — розповідає 23-річна Каріна Реп'ях.

Із 27-річною Юлією Ніколаєвою заснували сервіс подарункових наборів "Буковина". Один коштує від 492 грн.

— Людина отримує коробку з двома книжками, підібраними для неї. А також пляшку вина. Перш ніж оформити замовлення, просимо заповнити анкету на сайті. Так дізнаємося літературні вподобання клієнта. Там є запитання й про вино. Людина обирає — червоне чи біле. Маємо подругу-сомельє, вона допомагає вибирати. У коробках бувають напої українських і закордонних виробників. У січні надсилали французькі сухі вина.

— У назві "Буковина" поєднали слова "книжка" і "вино", як вони звучать англійською, — додає Юлія Ніколаєва. — Подібного сервісу ніхто в Україні ще не створив. Книжки підбираємо дуже ретельно, всі перечитуємо. Бо на ринку багато продукції з поганим перекладом, поліграфія низької якості. Головний критерій — мають бути цікаві, красиві та якісні. Співпрацюємо з десятком видавництв — великими і малими. Останні часто мають хороший асортимент.

Замовляють книжкові бокси частіше для себе, також на подарунок. Наші клієнти — це люди, які багато читають і люблять сюрпризи. Кілька разів траплялося, що клієнти вже читали книжки, які ми їм присилали. Це означає, що точно визначили смаки замовника. У таких випадках міняємо видання на інші. Якось жінка замовляла коробки для синів. У дитячі набори ми кладемо какао. Вона попросила в одну покласти вино. Пояснила: "У мене два хлопчики. Доки книжки їх відволікатимуть, зможу трохи розслабитися".

Пакуємо замовлення самі. Іноді допомагають друзі чи родичі. На рекламу грошей не витрачаємо. Ведемо сторінки в соц­мережах. Так знаходимо клієнтів.

Постійно купують шкіряні аксесуари

— Ідея такого бізнесу прийшла зі Сполучених Штатів. Попит на набори найбільше зростає перед святами, — говорить Олександр Юр'єв, керівник торговельного інтернет-майданчика.

— Пропонують набори печива, косметики, іграшок, прикрас та аксесуарів, для приготування глінтвейну. Ціна залежить від наповнення. Іноді підприємці кооперуються між собою, створюють тематичні коробки до свят. До 14 лютого й 8 Березня зростає попит на набори з квітів і солодощів, свічок і прикрас. Постійно купують шкіряні аксесуари.

Подібні сервіси популярні в Україні. Бо завжди існує ризик не вгадати з подарунком. А в наборах — кілька видів товарів. Можна зробити універсальні, але душевні подарунки для малознайомих людей — набори чаю, кави або солодощів. Такі для працівників часто замовляють фірми.

Зараз ви читаєте новину «Подарунковий набір коштує 492 гривні». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі