пʼятниця, 06 квітня 2018 00:35

Залишилися у віддалених районах

У Вінниці транспортну реформу провели в лютому 2012 року. Міська рада відмовилася від маршруток. Замість них пустили великі автобуси і трамваї.

— Маршрутки були тимчасовим рішенням. Місцева влада тоді не мала грошей, щоб купити транспорт. Звернулися до приватних підприємців, ті почали розробляти маршрути. Уклали з містом договір на сім років, — каже вінничанин 61-річний Олександр Абрамчук. Він колишній власник маршруток. — 50 відсотків людей, які почали цим займатися, були звичайні водії. За день заробляли тисячу гривень. Люди повірили, що це назавжди. Напозичалися грошей, купили маршрутки. Я пропонував створити асоціацію перевізників. І ще тоді вкладати гроші в купівлю великогабаритного транспорту. Так зробили в Рівному. Асоціація найняла адвокатів. Коли закінчився термін договору між міською радою і перевізниками, вони зуміли відстояти свої права. У Вінниці більшість були впевнені, що цей бізнес назавжди, будуть його передавати внукам. Доходило до абсурду. Маршрутки змагалися, щоб набрати побільше людей. По центру було неможливо їхати. Кожен зупинявся, де хоче. Потім міськ­рада знайшла гроші на автобуси, з маршрутками вирішили прощатися. Зараз у місті правильна транспортна система. Маршрутки залишилися лише у віддалених районах. Вони підвозять до міського транспорту. Далі людина добирається автобусом або трамваєм. Це розвантажило дороги. Є точний розклад руху міського транспорту. Люди, які вклали гроші в маршрутки, втратили роботу й гроші. Я встиг продати свої автобуси.

Зараз ви читаєте новину «Залишилися у віддалених районах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі