четвер, 10 січня 2013 07:45

Хімчистка зіпсувала дорогу куртку

"У хімчистці "5aSec" зіпсували чоловікову пухову куртку. Вона збіглася по швах, взялася брижами. Нам за два місяці обіцяли виплатити 800 гривень. Ми куртку купили у фірмовому магазині за 400 доларів. Досі була як нова. Як добитися нормального відшкодування?".

Запитує киянка Ольга Маджумдар, 33 роки

Відповідає столичний адвокат Олександр Кротенко, 27 років:

— Обов'язково пишіть скаргу в Головне управління захисту прав споживачів у місті Київ на вулиці Терьохіна, 8а і до Головного управління захисту прав споживачів КМДА, Київ, вулиця Верхній Вал, 42а. Детально опишіть порушення. До скарги додайте ксерокопію чека. Якщо не зберігся чи її не видали, напишіть у скарзі окремо, що квитанцію віддали в обмін на пошкоджений товар. Вкажіть дату отримання замовлення. Для переконливості додайте письмові пояснення свідків, які підтвердять, що вашу річ повернули зіпсутою.

Відповідно до Правил побутового обслуговування населення, замовник має право на послуги, які будуть безпечні для його майна. Хімчистка повинна була письмово інформувати про обставини, які погіршують якість виконання. Просіть провести перевірку. Хімчистка має сплатити штраф та відшкодувати збитки, згідно з пунктом 11 статті 23 Закону "Про захист прав споживачів". Щоправда, хімчистка може встановити  максимальний розмір відшкодування на власний розсуд.

Хімчистки "5aSec" відкривають за франчайзингом. Поскаржіться й власнику франшизи — іноземній фірмі. Вони зацікавлені в збереженні репутації, тому примусять виплатити відшкодування.

Якщо перший та другий способи не принесуть результату, тоді подавайте в суд.

Зараз ви читаєте новину «Хімчистка зіпсувала дорогу куртку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі