Дорогами Львівської області щодня курсують 4,5 тис. автобусів. Із них 1 тис. 750 переобладнані з вантажних мікроавтобусів.
— У липні використання переобладнаних машин припинять, — розповідає 49-річний Тарас Федак, заступник голови Львівської облдержадміністрації. — Перевізників уже попередили. Поки що вони користуються тимчасовими дозволами. Ті, хто не виконає розпорядження, опиняться поза правовим полем.
Вартість перевезення не подорожчає.
— Від 2005-го перевізники області придбали тисячу нових автобусів марки "Богдан", "Еталон", "ПАЗ" та "БАЗ", — продовжує Тарас Федак. — Це на вісімдесят відсотків перекриє вилучення переобладнаних машин. Вартість одного такого автобуса в середньому 100–120 тисяч гривень. Суттєвого зниження транспортного потоку не буде. Окрім того, ми плануємо створити систему автостанцій, щоб контролювати рух пасажирів і продавати квитки.
До кінця року на околицях Львова спорудять сім–дев"ять автостанцій. Найбільше перевантажені Жовківський, Городоцький та Яворівський напрями. Щоправда, в обласному бюджеті кошти на будівництво не закладені. Гроші хочуть отримати від підприємців, які займаються пасажирськими перевезеннями.
Коментарі