Тепер жителі Львова та області з вадами слуху мають змогу самостійно викликати екстрені служби "101", "102" і "103" за допомогою СМС-повідомлень. У рамках проекту "Почуй мене!", який проводить "Київстар", місця операторів пожежної охорони, міліції та швидкої допомоги будуть спеціально обладнані.
— Львів став 17-м містом України, в якому працюватиме ця послуга, — говорить менеджер зі зв'язків із громадськістю компанії "Київстар" Віктор Гальчинський, 38 років. — Усі люди з вадами слуху зможуть без сторонньої допомоги викликати екстрені служби після реєстрації в обласній організації Українського товариства глухих. Їхні номери телефонів будуть занесені в базу даних. Кожен зареєстрований учасник зможе написати СМС-повідомлення в необхідну службу. Там уже матимуть усі його дані — адресу, перелік хронічних хвороб. Тобто, якщо людина вдома, вона може просто надіслати порожнє повідомлення — до неї приїдуть за вказаною в анкеті адресою.
У Львівській області живуть 2800 осіб із вадами слуху. Майже половина з них — у Львові. Ще до старту проекту в обласній організації глухих зареєструвалися 180 осіб.
— Ми відкриваємо нову сторінку історії, — каже голова організації Володимир Балдига, 58 років. — Колись думали, що нечуючі не зможуть користуватися телефоном. Ось уже кілька років це можливо завдяки СМС-повідомленням. Сьогодні ж зробили черговий крок, щоб ці люди почували себе повноцінними членами суспільства.
Свого часу схожа функція діяла в міській станції швидкої допомоги.
— Ми оголосили номер телефону в газетах і по телебаченню, — розповідає головний лікар станції Наталія Поважук, 49 років. — Отримували один-два виклики на місяць. Часто приходили жартівливі повідомлення. Щось на зразок: "Мені болить серце. Від кохання". Нова система дозволить виключити такі виклики. Номери телефонів, на які треба надсилати СМС, будуть відомі тільки тим, хто є в базі даних. Ними можуть скористатися і жителі райцентрів. Вони надсилатимуть СМС у Львів, а ми вже будемо скеровувати лікарів того району, де живе людина.
— Надання послуг зв'язку — це не тільки наш бізнес, а й наш соціальний обов'язок, — коментує директор львівської філії "Київстар" Олександр Корецький. — Тому співробітництво з екстреними службами стало органічним і важливим проектом для телекомунікаційного оператора "Київстар". Мета нашого проекту — допомогти людям з обмеженими можливостями слуху та мовлення без сторонньої допомоги викликати екстрені служби та бути впевненими, що їх почують. Ми доклали всіх зусиль, щоб проект "Почуй мене!" був реалізований у Львові. Приємно, що тут нас підтримала міська влада.
Коментарі