пʼятниця, 24 червня 2011 17:06

Нечуючі львів'яни можуть викликати "швидку" через СМС завдяки "Київстару"

Автор: фото: Денис МАНДЗЮК
  Прес-конференція 17 червня у Львові проекту ”Почуй мене!”, який проводить компанія ”Київстар”
Прес-конференція 17 червня у Львові проекту ”Почуй мене!”, який проводить компанія ”Київстар”

Тепер жителі Львова та області з вадами слуху мають змогу самостійно викликати екстрені служби "101", "102" і "103" за допомогою СМС-повідомлень. У рамках проекту "Почуй мене!", який проводить "Київстар", місця операторів пожежної охорони, міліції та швидкої допомоги будуть спеціально обладнані.

— Львів став 17-м містом України, в якому працюватиме ця послуга, — говорить менеджер зі зв'язків із громадськістю компанії "Київстар" Віктор Гальчинський, 38 років. — Усі люди з вадами слуху зможуть без сторонньої допомоги викликати екстрені служби після реєстрації в обласній організації Українського товариства глухих. Їхні номери телефонів будуть занесені в базу даних. Кожен зареєстрований учасник зможе написати СМС-повідомлення в необхідну службу. Там уже матимуть усі його дані — адресу, перелік хронічних хвороб. Тобто, якщо людина вдома, вона може просто надіслати порожнє повідомлення — до неї приїдуть за вказаною в анкеті адресою.

У Львівській області живуть 2800 осіб із вадами слуху. Майже половина з них — у Львові. Ще до старту проекту в обласній організації глухих зареєструвалися 180 осіб.

— Ми відкриваємо нову сторінку історії, — каже голова організації Володимир Балдига, 58 років. — Колись думали, що нечуючі не зможуть користуватися телефоном. Ось уже кілька років це можливо завдяки СМС-повідомленням. Сьогодні ж зробили черговий крок, щоб ці люди почували себе повноцінними членами суспільства.

Свого часу схожа функція діяла в міській станції швидкої допомоги.

— Ми оголосили номер телефону в газетах і по телебаченню, — розповідає головний лікар станції Наталія Поважук, 49 років. — Отримували один-два виклики на місяць. Часто приходили жартівливі повідомлення. Щось на зразок: "Мені болить серце. Від кохання". Нова система дозволить виключити такі виклики. Номери телефонів, на які треба надсилати СМС, будуть відомі тільки тим, хто є в базі даних. Ними можуть скористатися і жителі райцентрів. Вони надсилатимуть СМС у Львів, а ми вже будемо скеровувати лікарів того району, де живе людина.

— Надання послуг зв'язку — це не тільки наш бізнес, а й наш соціальний обов'язок, — коментує директор львівської філії "Київстар" Олександр Корецький. — Тому співробітництво з екстреними службами стало органічним і важливим проектом для телекомунікаційного оператора "Київстар". Мета нашого проекту — допомогти людям з обмеженими можливостями слуху та мовлення без сторонньої допомоги викликати екстрені служби та бути впевненими, що їх почують. Ми доклали всіх зусиль, щоб проект "Почуй мене!" був реалізований у Львові. Приємно, що тут нас підтримала міська влада.

Зараз ви читаєте новину «Нечуючі львів'яни можуть викликати "швидку" через СМС завдяки "Київстару"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі