четвер, 11 листопада 2010 18:51

"Літаки приземлятимуться біля високих платформ. Під'їзних сходів не буде"

Автор: фото: Павло ПАЛАМАРЧУК
   Працівники донецької фірми ”Альтком” облицьовують фасад майбутнього термінала львівського аеропорту
Працівники донецької фірми ”Альтком” облицьовують фасад майбутнього термінала львівського аеропорту

"До зими треба закінчити облицювання фасаду. Щоб у мороз можна було продовжувати роботи всередині, — каже 48-річний Володимир Романяк, провідний інженер із технічного нагляду за спорудженням термінала аеропорту "Львів". У середу зранку одягає каску й жовтогарячий жилет і веде на будівельний майданчик. Він за 200 м від термінала, який діє, ліворуч".

Зараз тут працюють 437 робітників і 54 одиниці техніки. Будівельні роботи розпочали у вересні 2009-го, планують завершити до грудня наступного року.

Проходимо пропускний пункт. Територія навколо будівництва — без асфальту, треба обминати калюжі. Через рік тут буде парковка для автомобілів, стоянка громадського транспорту, автостанція. Навколо термінала — шість кранів. Каскад триповерхової будівлі готовий, більша частина вкрита склом. Кількадесят робітників накривають дах.

До Володимира Івановича підходить смаглявий чоловік. Ручкаються.

— Алі, як робота? — цікавиться інженер.

— Мої люди зараз на демонтажі, там щити закривають, — відповідає українською.

— Робітники всі з України, — пояснює Романяк. — Алі родом з Пакистану чи Ірану, не знаю точно. Але вчився в Києві. Так що він наш, вітчизняний.

Через дерев'яні двері заходимо до просторого вестибюля. Інженер веде сходами на третій поверх. Звідси добре видно вузьку хвостову частину термінала і посадкову смугу. Унизу заходимо до службової частини споруди, минаємо багажне відділення і йдемо до виходу в бік перону. Двері підперті брилою.

— Тут такий протяг, що стіни знести може, — жартує будівельник, який кладе цеглу поряд.

Романяк веде на платформу, де зупинятимуться літаки.

— Таким будуть бачити термінал люди, які прилітають у Львів. Звідси буде починати формуватися уявлення про наше місто, — показує на скляну будівлю. — Зараз ми ходимо по території, яка вже скоро буде недоступна. На рівні виходу з літака будуть платформи, люди переходитимуть на другий поверх термінала. Під'їзні сходи — це вчорашній день.

Бюджет будівництва — 921 млн грн. Споруда зможе приймати до тисячі людей щогодини. Зведений у 1950-х термінал також працюватиме — прийматиме пасажирів літаків старіших моделей.

Зараз ви читаєте новину «"Літаки приземлятимуться біля високих платформ. Під'їзних сходів не буде"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі