30-50% пасажирів приміських електричок їздять без квитків.
"Ми оцінюємо, що кількість людей, котрі не платять за проїзд у приміському транспорті, становить від 30 до 50%", - розповів голова Укрзалізниці Євген Кравцов в інтерв'ю "Цензору".
"Зараз працюємо над програмами зі збільшення кількості пасажирів, які платять за проїзд, – системний контроль, відеофіксація на контролері, інвестиції в станційні комплекси, де вводимо режим обмеження доступу без квитків. Але це капітальні інвестиції знов", - додав Кравцов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Здалось, що в ГУЛАГ везуть": показали жахливі умови електрички
Однак, зауважив він, якби всі пасажири повністю сплачували за проїзд, це б не покрило навіть половини збитків від приміських перевезень. "Річ у старому рухомому складі та низьких тарифах, які не дають змогу виділити кошти на його оновлення, бо всі гроші йдуть на обслуговування", - поскаржився Кравцов. За його словами, зараз приміські перевезення збиткові на близько 6 млрд грн. Загальні доходи від пасажирського господарства - мільярд грн.
Щоб залучити кошти для оновлення потягів, Укрзалізниця веде перемови з Європейським інвестиційним банком про кредит на 100-200 млн євро. Нині тривають обговорення з місцевими органами влади, оскільки Укрзалізниця як компанія "не може взяти кредити на збитковий напрям".
"Ми пішли до обговорення до місцевих органів влади - обласних рад, губернаторів і так далі. Але на сьогодні ми маємо попередньо погодження тільки від Дніпра і Запоріжжя. Решта, м'яко кажучи, не відреагували на пропозиції", - розповів Кравцов.
Цього року Укрзалізниця запустить на південному і східному напрямках 30 локомотивів General Electric.
Коментарі