вівторок, 11 липня 2017 23:15

Ryanair запропонував компенсацію за куплені квитки

Ryanair запропонував компенсацію за куплені квитки
Авіакомпанія пропонує два виходи зі становища. Фото: Community

Компанія Ryanair розіслала клієнтам, які купили квитки в/із аеропортів "Бориспіль"і "Львів", листа з інструкцією.

Про це пише "Економічна правда".

Авіакомпанія пропонує два виходи зі становища: або отримати повну компенсацію грошей за квитки, або безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорту.

Якщо клієнт не знаходить альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Довбати сю скалу треба нам усім" - мережа лютує через демарш лоукостера Ryanair

"Райнер щиро вибачається за незручності, заподіяні скасуванням рейсу", - йдеться у повідомленні.

Ірландський лоукостер Ryanair офіційно йде з України. Міністерство інфраструктури України та керівництво аеропорту "Бориспіль" не дотримали угоду з ним.

Зараз ви читаєте новину «Ryanair запропонував компенсацію за куплені квитки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі