Соціальна мережа Facebook зайняла в США перше місце за кількістю проведеного в ній часу серед усіх інтернет-ресурсів. Згідно опублікованого цього тижня дослідження Nielsen, в травні 2011-го року користувачі витратили на Facebook в цілому 53 мільярди хвилин.
За даними того ж дослідження, другим найбільшим брендом серед онлайнових "пожирачів часу" стала Yahoo. На совісті сайтів і сервісів, що належать цьому бренду - 17,2 млрд травневих хвилин жителів США. Третім серед "пожирачів" стала Google з 12,5 млрд хвилин (без обліку інтернет-гіганта - відеохостингу YouTube - це ще 9,1 млрд), четвертим - AOL (11,4 млрд), п'ятим - онлайн-імперія Microsoft, включаючи MSN, windows Live і Bing (9,5 млрд хвилин).
У рейтингу соціальних сервісів, які відбирають найбільше часу, друге місце після Facebook з величезним відривом зайняла платформа для ведення блогів Blogger, що належить Google. На ній американці провели "всього лише" 723 млн хвилин. Третє, четверте і п'яте місця посіли відповідно сервіси мікроблогів Tumblr, Twitter і соцмережа LinkedIn для встановлення ділових контактів.
"Соціальні медіа поєднують споживачів не тільки одне з одним, а й з усіма місцями, які вони відвідують і тим, що вони дивляться і купують", - дійшли висновку експерти Nielsen, опитавши 1 тис 865 дорослих жителів США. Аналітики також відзначили стрімке зростання соціальних медіа. Вони підкреслили, що сьогодні майже 80% активних інтернет-користувачів відвідують соцмережі та блоги.
Згідно з власною статистикою Facebook, вона є найбільшою соцмережею в світі. Її аудиторія нараховує 750 млн активних користувачів по всьому світу. При цьому 50% з них заходять на сайт щодня.
У Nielsen також заявили, що зараз на соцмережі та блоги припадає близько 23% від загального часу перебування в мережі. Для порівняння, це в два рази більше часу, що витрачається на онлайн-ігри (9,8%). Третім найпопулярнішим "видом діяльності" в Інтернеті є електронна пошта (7,6%).
Коментарі