Пустити тролейбус до найвіддаленішого житлового масиву Чернігова — Масани — кандидати у мери обіцяють уже років 10.
— Треба лише завершити два кілометри дороги, встановити опори, й новий тролейбусний маршрут проляже до найвіддаленіших будинків мікрорайону, — каже 55-річний заступник міського голови Олександр Сердюк.
Близько двох третин об"єкта профінансовано з держбюджету, третину обіцяє міськрада. На початку липня можуть здати в експлуатацію дві з чотирьох смуг нової дороги від залізничного мосту на вул. Любецькій до кругового перехрестя на вул. Незалежності.
Поблизу церкви на Масанах працює техніка. Робітники кладуть асфальт, роблять тротуари та зливову каналізацію. Уздовж чотириполосної дороги встановили нові опори. Раніше говорили, що тролейбус до Масанів не можуть пустити через занизький залізничний міст.
— Міст не низький, — ділиться спостереженнями майстер "Чернігівспецбуду" Василь Баран, 58 років. — На Подусівці такий же, і тролейбуси їздять. Із цікавості я навіть зупиняв машину й міряв. Масанівський міст піднімали ще в радянські часи, у 1987 році. Он, бачите, під плити покладені бетонні блоки.
Робітники, що кладуть асфальт, кажуть, що справа не у висоті, а в ширині мосту. Під ним два тролейбуси не розминуться.
— А як під ним зараз їздять автобуси? — не здається Василь Баран.
Біля тротуару з приладом ходить виконроб шляхобудівного управління N14 Микола Бєліч, 65 років.
— Перші машини вже зможуть проїхати по одній стороні наприкінці цього тижня, — говорить виконроб. — У цей час будемо добудовувати іншу сторону дороги. Зробимо тротуари, озеленимо територію та вивеземо будівельне сміття.
Коментарі