понеділок, 15 червня 2009 15:33

Air France замінила датчики швидкості на всіх аеробусах

Air France замінила датчики швидкості на всіх аеробусах
У зв"язку авіакатастрофою, що сталась 1 червня компанія Air France замінила застарілі датчики повітряної швидкості на всіх своїх аеробусах A330 і A340. Причина аварії аеробуса A330 над Атлантикою поки не встановлена, але слідчі вважають, що лайнер міг впасти саме через несправності датчика повітряної швидкості (трубки Піто).

За даними трубок Піто фахівці судять про швидкість лайнера. У випадку з аеробусом A330 різниця складала до 50 кілометрів на годину. У результаті комп"ютер відключив автопілот і, ймовірно, не вчасно: пілотам не вдалося узяти керування на себе, щоб вирівняти машину. Причиною, через яку трубки Піто "звихнулися", могло стати заледеніння. У зоні міжтропічної конвергенції - так званому "чорному горщику", де тепле повітря з поверхні океану різко піднімається вгору і остигає, перетворюючись на щільні купчасто-дощові хмари, - літак може обледеніти за декілька секунд. Звичайно, трубки Піто були обладнані спеціальною системою підігріву, що захищає їх від обмерзання. Проте, як виявилось, не дивлячись на це у минулому вони вже давали збої.

З 1995 року трубки Піто на аеробусах не раз замерзали, слідством чого ставали збої в роботі бортового устаткування і порушення швидкісного режиму: або різке збільшення швидкості, або навпаки уповільнення, що веде до падіння. У вересні 2007 року Airbus рекомендував всім авіакомпаніям, що використовують машини А320, А330 і А340, замінити встановлені на них вимірювачі динамічного тиску сучаснішими. Air France почала переобладнання своїх літаків ще в квітні, помітивши неполадки в роботі трубок Піто на великих висотах. В кінці 2008 року аеробус А340 Air France, що здійснював рейс з Токіо, потрапив в щільні купчасто-дощові хмари, що привело до замерзання трубок Піто, порушенню обраного швидкісного режиму і відключенню автопілота. Після катастрофи з А330 над Атлантикою низка пілотів Air France, які входять в профспілку Alter, погрозили, що не сядуть за штурвал, поки принаймні дві з трьох трубок Піто не будуть замінені на сучасніші, повідомляє Lenta.ru.

Зараз ви читаєте новину «Air France замінила датчики швидкості на всіх аеробусах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі