![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/484/484270_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/484/484270_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/484/484270_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/484/484270_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/484/484270_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Шоу Dolce&Gabbana осінь-зима 2013-2014, що завершилося нещодавно в модній столиці Італії, продзвеніло над подіумом дзвоновими переливами, котрі сповістили про сходження Ватикану на "модний трон".
Якщо в реальній столиці католиків від престолу в ці дні відрікається папа Бенедикт XVI, то в колекції дизайнерського дуету Доменіко Дольче і Стефано Габбана, присвяченій католицькому іконопису, ніяких революцій. Навпаки, модельєри оспівали кращі зі своїх традицій, представивши їх в вівтарному священному сяйві візантійських церков.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дольче і Габбана звинувачують в приховуванні 1 млрд євро
Улюблені мереживні блузи і сукні чистих кольорів - білосніжного, чорного і червоного, а також поєднання чорного і білого з чернечого гардероба - автори доповнили сліпучим золотом орнаментальних візерункових хрестів на шиї і в формі сережок, дорогоцінними царськими коронами, широкими інкрустованими ременями і "кованими" корсетами -обладунками Жанни д'Арк.
Церковна тема, однак, проявилася не лише в аксесуарах. Своє повнозвуччя вона знайшла, коли перед глядачами з'явилися манекенниці в скроєних на манер християнських роб вільних блузах і сукнях з перенесеними на тканину зображеннями святих, немов скроєними з вийнятих з рам середньовічних полотен, котрі переливаються дорогоцінною обробкою.
Коментарі
1