"На сьогоднішній день цей тариф метрополітену великого значення вже не має. За розрахунком на рік він дасть можливість отримати додаткових 70-80 млн грн. Це великі кошти для метрополітену, але із збитками в 200 мільйонів ... метрополітен не перекриє", - сказав він на прес-конференції в середу в Києві.
"Тарифи мають змінюватися відповідно до економічної ситуації, яка складається в країні. Це стосується не тільки метрополітену", - відзначив Яструбинський.
За його словами, економічно обґрунтована вартість проїзду в 2 грн була в 2008 році.
"Це підвищення до 2 гривень ми не вважаємо підвищенням. Ми вважаємо, що повернули тариф, який був встановлений в 2008 році і зменшений тільки на вимогу Антимонопольного комітету. Але ця вимога була необґрунтованою", - заявив Яструбинський.
У свою чергу головний економіст КП "Київський метрополітен" Людмила Шаблій зазначила, що вартість проїзду в 2 грн на сьогоднішній день не відповідає рівню економічної обґрунтованості.
За її даними, збитки київського метрополітену в 2008 році склали 220 млн грн, в 2009 році - 206 млн грн, в 2010 році очікуються збитки на рівні торішніх.
Разом з тим, відзначила Шаблій, зменшилися асигнації з державного та місцевого бюджетів: у 2008 році вони склали 184 млн грн, в 2009 році - 68 млн грн.
Крім того, вона повідомила, що кредиторська заборгованість метрополітену становить близько 150 млн грн.
За словами Яструбинського, введення нових тарифів на проїзд у київському метро необхідно погоджувати з Міністерством економіки і Міністерством транспорту і зв"язку.
"Якщо метрополітен підготує розрахункові матеріали і подасть нам, ми, звісно, подамо їх на узгодження в ці міністерства. Я вважаю, що метрополітен зможе це зробити і буде мати право це зробити тільки після того, як будуть визначені фінансові показники на наступний рік, тобто буде прийнятий бюджет", - заявив він.
Коментарі
15