четвер, 16 січня 2020 16:52

Київметробуд підозрюють у махінаціях із підземкою на Виноградар
9

Київметробуд виконав робіт, пов'язаних із будівництвом метро на Виноградар, на 150 млн грн. Це лише 2,5% від суми контракту, укладеного із забудовником.

Такі повільні темпи будівництва викликають стурбованість, заявив голова наглядової ради компанії Олег Токарєв на засіданні громадської ради КМДА 14 січня.

Згідно з тендером, Київметробуд має отримати з бюджету Києва додатково 6 млрд грн на спорудження станцій Мостицька та Проспект Правда, Сирецько-Печерської гілки метро. Відкриття заплановане на 2021 рік.

Київметробуд не вкладається в план будівництва метро на Виноградар
Фото: tov-tob.livejournal.com
Київметробуд не вкладається в план будівництва метро на Виноградар
Київметробуд не вкладається в план будівництва метро на Виноградар
Київметробуд не вкладається в план будівництва метро на Виноградар
Київметробуд не вкладається в план будівництва метро на Виноградар

Наприкінці 2018 року на рахунки Київметробуду перерахували 2,6 млрд грн. Зараз із них витратили 1,6 млрд. Кошторисники оцінили обсяг наразі виконаних робіт у 150 млн грн, що складає 2,5% від суми контракту. При цьому за графіком на 2019 рік передбачалося виконати роботи на суму в 1,5 млрд.

За словами Токарєва, за цей час придбали техніку та ремонтували гірничо-прохідницький комплекс, але основна сума витрат незрозуміла.

"Проблеми із метро не дивують. Його будівництво тісно пов'язане з будівництвом нового мікрорайону вони взаємозалежні. Керує цим проєктом один із спонсорів київського штабу "Батьківщини" Владислава Молчанова. Коли київська влада вирішила будувати цю підземку, вартість квартир одразу зросла. Виходить, за наш з вами рахунок чиновники збільшили прибутки наближених до столичної влади комерційних забудовників, які нічого не заплатили державі.
Міськрада не вперше підігрує цій забудовниці. Будівництво на площі 375 га проводять без сплати жодної копійки в бюджет Києва за використання державних земель сільськогосподарського призначення "Пуща-Водиця". А тут мова йде про мільярд доларів.
Тому з таким мером, командою забудовників, з такими підходами і карколомним розкладанням бюджетних коштів нічого достойного і для киян споруджено не буде", – розаповідає Gazeta.ua експерт у галузі містобудування Віктор Глеба.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 14 станцій за 2 роки: представили план для метро Києва

Головний інженер проєкту Євген Шатайкін також заявив, що роботи виконують невідповідно до графіка, а в команді бракує професіоналів. На його думку, проблемою номер один є те, що досі не перекладено жодну комунікацію. Це у певний момент може просто зупинити будівництво.

Проте наприкінці грудня Київський метрополітен повідомляв про завершення першого тунелю метро на Виноградар – вентиляційного ходу між станціями Мостицька та Проспект Правди.

"Незважаючи на деякі відставання у графіку, озвучений термін ще реальний. Проте, як виявилося на практиці, проєкт був зроблений досить сирим і деякі запропоновані раніше рішення не підходять. Це викликає непотрібні затримки. Багато обов'язкових бюрократичних питань, пов'язаних із передачею проєктної документації підряднику, отриманням необхідних документів, дозволів і землевідводів, розтягнулися в часі, а деякі не вирішені досі. Особливо це стосується перенесення комунікацій. Крім того, розтягнулися ремонт щита і закупівля необхідного обладнання", – пише транспортний блогер Олег Троцький у річних підсумках будівництва метро.

Міністерство інфраструктури має намір зв'язати столичну Троєщину з іншими районами міста лінією наземного метро. Такий проєкт обійдеться "у кілька разів дешевше" та допоможе вирішити проблему транспортного сполучення лівого берега з правим.

Зараз ви читаєте новину «Київметробуд підозрюють у махінаціях із підземкою на Виноградар». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі