пʼятниця, 23 листопада 2012 11:46

Бренди – головний критерій українського шопінгу

 

У питаннях шопінгу українці передусім орієнтуються на конкретні торгові марки, бренди, бутики, магазини — таким чином місця для покупок обирають 89% киян. Про це свідчить статистика запитів у бізнес-довідку 123.

 

Близько 8% одразу йдуть в торговий центр (найпопулярніші — Караван, Дрім Таун). Ринки цікавлять приблизно 3% людей. Секонд-хенди використовують для покупок 0,5% українців (найпопулярніший — Хумана). Варто зазначити, що порівняно з минулим роком посилилися позиції торгових центрів, трохи частіше українці стали відвідувати і ринки. А ось позиції магазинів і бутиків трішки ослабіли, також менше українці стали відвідувати секонд-хенди.

У будь-якому випадку місце покупки люди прагнуть вибрати ближче до свого місця розташування — з такими запитами кияни часто звертаються в бізнес-довідку 123.

Найпопулярніший предмет шопінгу, звичайно, одяг. 19% запитів по одягу доводяться на дитячий, 14% - спортивний.

 

З цікавих запитів: ночі знижок.

 

Довідка:

Інформаційний холдинг "Міськдовідка" — національний лідер у сфері оперативного постачання актуальної інформації, 57 років на ринку довідково-інформаційних послуг, найбільша база даних України.

Довідкові служби оперативно надають контент по розділах: бази даних України, міжнародні бази даних, бізнес, фінанси, транспорт, інформація щодня, здоров'я, відпочинок, культура.

Проекти "Міськдовідки":

  • Мобільна довідка 559

  • Довідка 1559

  • Бізнес-довідка 123

Зараз ви читаєте новину «Бренди – головний критерій українського шопінгу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі