четвер, 04 липня 2019 10:25

Знайшли найдавніші докази вбивства людини

Автор: eurekalert.org
  У Румунії знайшли первісний череп з ознаками насильницької смерті

Міжнародна група вчених вивчила скам'янілі залишки людини епохи пізнього палеоліту (35 тис. - 8 тис. років тому) у печері у Південній Трансільванії, Румунія. Дослідники встановили, що вона померла насильницькою смертю.

Знайдений череп належав дорослій людині, яка жила 33 тис. років тому. Характерною ознакою знахідки є перелом правої кістки черепа. Фахівці провели низку експериментів, щоб з'ясувати походження травми. Вони виготовили 20 черепоподібних сфер і піддавали їх фізичному впливу. Кидали з висоти, били камінням, повідомляє Eurek Alert!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Наче пропеллер: знайшли давню булаву східного вождя

Виявилося, що в момент смерті людина отримала 2 травми: перелом основи черепа і втиснутий перелом на правій стороні голови. Людину вдарили битоподібним предметом декілька разів. Тобто вона загинула не від нещасного випадку. Хоча дослідники підкреслюють, що смерть могла настати і в наслідок інших ушкоджень тіла. Однак, окрім черепа, археологи нічого не знайшли.

Знахідка демонструє, що період верхнього палеоліту був складним часом для ранньої людини. Вбивства, канібалізм і насильницька поведінка стали частиною людини вже тоді.

Палеоліт - давній кам'яний вік, епоха людства, яка тривала від 1 млн років тому до появи первісного землеробства 8 тис. років тому та характеризувалася еволюцією первісних людей виду Homo (архантропи, неандертальці, кроманьйонці).

У давній печері дослідники виявили нові сліди перебування людини, яким понад 20 тис. років

Нові знахідки виявили в печері Альтаміра. Дослідники з музею Альтаміра і представники проекту Handpas, створеного для фіксації палеолітичних відбитків долонь в Європі, відзначають, що відбитки знаходяться в дуже поганому стані. Їх вдалося виявити тільки після інвентаризації інших малюнків у печері.

Зараз ви читаєте новину «Знайшли найдавніші докази вбивства людини». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua