Французький винахідник і повітроплавець Анрі Жиффар 24 вересня 1852 року здійснив перший політ на дирижаблі з паровим двигуном.
Винахідником дирижабля вважають математика Жана Батиста Марі Шарля Меньє. Свій винахід він розробив у формі еліпсоїда. Керування дирижаблем здійснювалося за допомогою трьох пропелерів, що оберталися завдяки зусиллям 80 осіб.
Висоту польоту повітроплавці регулювали, змінюючи об'єм газу в аеростаті шляхом використання баллонета.
Меньє запропонував дві оболонки для дирижабля — зовнішню основну і внутрішню.
Анрі Жиффар запозичив ідеї створення конструкції літального апарата у француза Меньє.
Дирижабль із паровим двигуном Жиффара здійснив перший політ 24 вересня 1852 року.
Різницю між датою винаходу аеростата (1783 р.) і першим польотом дирижабля пояснюють відсутністю двигунів для аеростатичних літальних апаратів у той час.
Наступний технологічний прорив відбувся 1884 року. Тоді здійснили перший повністю керований вільний політ на французькому військовому дирижаблі з електричним двигуном La France.
У ХІХ столітті дирижаблі не були міцними та довговічними. Регулярних керованих польотів не здійснювали до появи двигуна внутрішнього згоряння.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Йдеться про повне розмосковлення церкви - міністр
Перший політ літака в історії здійснили брати Орвілл і Вілбер Райти у США 17 грудня 1903 року. "Флаєр" протримався у повітрі 59 секунд і пролетів 260 метрів.
Коментарі