неділя, 09 лютого 2020 07:50

У Німеччині сталася найбільша залізнична катастрофа
10

9 лютого 2016 року в німецькій Баварії на великій швидкості лобом у лоб зіштовхнулися два пасажирські потяги.

Один з них зійшов з рейок і перевернувся.

9 лютого 2016 року в Баварії сталася наймасштабніша залізнична катастрофа в історії Німеччини
Фото: BBC
9 лютого 2016 року в Баварії сталася наймасштабніша залізнична катастрофа в історії Німеччини
9 лютого 2016 року в Баварії сталася наймасштабніша залізнична катастрофа в історії Німеччини
9 лютого 2016 року в Баварії сталася наймасштабніша залізнична катастрофа в історії Німеччини
9 лютого 2016 року в Баварії сталася наймасштабніша залізнична катастрофа в історії Німеччини

Аварія сталася близько 06:50 ранку за місцевим часом (07:50 за київським) на лінії Гольцкірхен - Розенгайм неподалік Бад-Айблінга, курортного містечка за 60 км на південний схід від Мюнхена.

В тій місцині одноколійка проходить вздовж річки Мангфалль у районі із пагорбами та густими лісами. Два поїзди компанії Meridian рухалися назустріч одне одному. Вони зіткнулися на швидкості близько 100 км/год на ділянці, де дорога робить поворот. Через це обидва машиністи не бачили небезпеки, що насувається, і почали гальмувати в останній момент.

"Кабіни водіїв поїздів вклинені одна в одну. Один бік одного поїзда повністю розірваний. Інший поїзд всвердлився в нього", - розповів про побачене німецький міністр транспорту Александер Добріндт на прес-конференції після відвідин місця аварії.

Тоді постраждало загалом майже 100 осіб. Поранення дістали 85 людей, загинули 11. У тому числі - водії обох потягів та два контролери. Для евакуації поранених залучили всі види транспорту - автомобілі, санітарну авіацію (гелікоптери) та водний транспорт (легкі моторні човни).

Автор: REUTERS
  9 лютого 2016 року в Баварії сталася наймасштабніша залізнична катастрофа в історії Німеччини
9 лютого 2016 року в Баварії сталася наймасштабніша залізнична катастрофа в історії Німеччини

Спочатку причиною аварії називали несправність семафору. Версію швидко відкинули, адже на цій ділянці рух мав регулюватися автоматичною системою.

Один з потягів, згідно з графіком, мав чекати на найближчій станції, поки другий подолає ділянку з однією колією. Однак, другий потяг затримався.

Німецькі ЗМІ повідомляли, що диспетчер вирішив вручну розвести потяги, відключивши автоматичну систему, та неправильно оцінив розташування потягів.

"Слідство встановило, що диспетчер дав зелене світло на проїзд на одноколійній ділянці двом потягам", - заявив журналістам на третю добу після катастрофи міністр внутрішніх справ Баварії Йоахім Херман.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У аварії на залізничному переїзді загинув батько 16 дітей

Як згодом повідомила прокуратура Траунштайна, перед катастрофою 39-річний диспетчер довгий час грав в ігри на смартфоні. Імовірно, відволікся через гру і спочатку дав машиністам неправильні команди. Потім, коли поїзди вже взяли курс назустріч один одному, він натиснув не на ті кнопки, і жоден з машиністів не отримав його сигналів.

Обвинувачений визнав, що грав в ігри на телефоні, проте заперечував, що його це відволікло.

Прокуратура пред'явила диспетчеру звинувачення в ненавмисному вбивстві, ненавмисному нанесенні каліцтв, небезпечному втручанні в роботу залізниці та грубому порушенні посадових обов'язків.

У перші години після аварії німецькі ЗМІ повідомляли про більшу кількість постраждалих, називали спочатку 150, потім 100 травмованих. Про загиблих не повідомляли. Однак, за деякий час надійшла інформація про 4 загиблих на місці трагедії та 18 важкохворих, яких екстрено доставили в медичні заклади. Повідомляли про 1 особу, зниклу безвісти. Кількість жертв з часом збільшилася - в лікарні померли важкопоранені пацієнти, а рятувальники змогли ідентифікувати ще одне тіло.

Зараз ви читаєте новину «У Німеччині сталася найбільша залізнична катастрофа». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі