понеділок, 08 грудня 2014 17:46

Метро не за день будувалося - історія київського метрополітену в рідкісних фотографіях 1950-х років
36

Будівництво першої станції київського метро - станції «Дніпро»
Фото: goodgood.me
Одні з перших пасажирів київського метро
 Будівництво естакади для станції метро «Дніпро»
Станція майже відкрита ...
Cтанція «Дніпро» в перші місяці своєї роботи

Сьогодні ми вирішили звернутися до історії однієї з основних визначних пам'яток міста Києва - київського метро.

Київське метро унікальне завдяки своїй глибині та естетиці. Через горбистий рельєф Києва, метро потрібно було будувати дуже глибоко. Так, у Києві знаходиться одна з найглибших станцій світу - "Арсенальна".

Історія київського метрополітену починається ще в 1884-го року. Коли вперше в історії Російської імперії був розглянутий варіант будівництва підземного тунелю, яким мав ходити залізничний транспорт. Однак депутати міської думи відхилили проект. Це  було не випадково, оскільки Києву в ті часи транспортний колапс не загрожував.

Будівництво метро починається в 1949-му році. До 1958 року вже були повністю прокладені тунелі, рейси і ескалатори для перших п'яти станцій київського метрополітену - "Дніпро", "Арсенальна", "Хрещатик", "Університет" і "Вокзальна". Сьогодні ми пропонуємо згадати, як це відбувалося.

Зараз ви читаєте новину «Метро не за день будувалося - історія київського метрополітену в рідкісних фотографіях 1950-х років». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі