вівторок, 24 серпня 2021 10:14

Науковий прорив: вчені відкрили антитіло, яке бореться з усіма штамами коронавірусу

Науковці припускають, що застосування нового антитіла дозволить ефективно лікувати хворих на коронавірус. Фото: pixabay

Антитіло, яке може протистояти усім штамам коронавірусу, виявили вчені з Вашингтонського університету.

Науковці ввели фрагменти білкового шипа коронавірусу в організм мишей, повідомляє журнал Immunity.

Від мишей змогли отримати зразки 43 антитіл, що розпізнають ці фрагменти. Вчені перевірили здатність цих антитіл захищати культури клітин від зараження. Потім дев'ять найбільш перспективних дослідники перевірили на мишах.

Тоді дослідники відібрали два антитіла, які справлялися із завданням найкраще і перевірили їх ефективність проти альфа, бета, гамма, дельта, каппа і йота-штамів коронавірусу, а також декількох наразі безіменних. Одне з антитіл — SARS2−38 — виявилося ефективним проти всіх штамів.