Торговельна марка "Рудь" Житомирського маслосирзаводу до літа виготовила 10 нових видів морозива. Їх продають у столичних магазинах.
— На етикетці ескімо "Новий Гулівер" — портрет казкового героя. Це збірний образ п"яти найпопулярніших акторів світу. Він діє на підсвідомість — і жінки частіше купують таке морозиво, — пояснює маркетолог Тетяна Хомяк, 26 років.
Ескімо з блондином у сюртукові та трикутному капелюсі продають по 2 грн.
Серед інших цікавинок — морозиво "Я в шоколаді", зроблене у формі свинки. А ще брикет "Банановий рай" зі шматочками в"яленого банана та "Пустунчик-хрумтик" із хрумкими кульками всередині.
Житомирські виробники пропонують також морозиво-ріжок "Імперія Ваніль-шоколад", брикет "Ванільний бісквіт із шоколадом", стаканчики "Десерт-желе" зі шматочками фруктового желе та "Збиті вершки з полуницею". Ще є "Плодово-ягідне" та фруктовий лід "Апельсин".
Коментарі