Кожне нове шоу бренду Chanel все масштабніше попереднього. Цього разу дизайнер Карл Лагерфельд перетворив паризький культурний центр Grand Palais на величезний дата-центр з боксами для серверів та сотнями метрів кольорових проводів.
На початку показу вийшли дівчата, що стали провідниками в світ віртуальної реальності. Вони були одягнуті в пластикові маски та класичні твідові костюми бренду.
"Хочемо ми цього чи ні, але технології продовжують захоплювати цей світ, - розповів за лаштунками шоу Карл Лагерфельд. - Тому я вирішив не противитися їм, а впровадити в сучасний жіночий гардероб, додавши їм чуттєвості та навіть інтимності".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Смілива та яскрава — новий жіночий образ від Valentino
Основна колекція представлена у легкими сукнями до підлоги у поєднанні зі спідницями білизняного стилю, подовженими твідовими жакетами з струмливими брюками. Увагу привертають більш жіночі образи — ажурні напівпрозорі тренчі з вишитими логотипами у комплекті з короткими сукнями, що прикрашені мереживом.
До вечірніх образів дизайнер створив комплекти з жилетів та спідниць міді та довгі вбрання, що виконують роль накидки. Основа — білизняний топ або довга сукня.
Велику увагу Карл Лагерфельд приділив аксесуарам. Моделі продемонстрували яскраві кепки, паски зі стразами, великі сережки та громіздкі намиста з камінням.
Нагадаємо, обличчям нової кампанії прикрас Chanel стала акторка Кіра Найтлі. Колекція називається Coco Crush.
Коментарі