![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/692/692685_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/692/692685_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/692/692685_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/692/692685_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/692/692685_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Японські соцмережі захопив незвичайний флешмоб - батьки публікують в інтернеті фотографії, на яких вони порівнюють руки своїх новонароджених дітей із хлібом.
Японці викладають свої знімки в твіттері, супроводжуючи їх тегом # MyBaby'sGotTheBestBreadPhoto. Хліб, з яким жителі Японії порівнюють руки своїх малюків, продається в популярних в Азії супермаркетах "7-Eleven".
Японці стали викладати в соцмережах подібні фотографії після того, як один з батьків відмітив схожість форми місцевого хліба з дитячими руками. До цього користувачі японських соціальних мереж вже порівнювали своїх малюків з суші, рисовими тістечками і навіть рибою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Австралійка прийняла власну дитину під час кесаревого розтину
Коментарі