Перше місце за заробітком на купівлях усередині додатка у квітні посіла соцмережа TikTok.
Такі дані надала аналітична компанія Sensor Tower, пише "Бабель".
Дослідження Sensor Tower не включають прибутку за рекламу усередині додатка або доходи, отримані від автоплатежів, замовлення їжі і купівлі в інтернеті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Youtube визначив теми-табу про коронавірус
Понад $78 млн заробили на купівлях усередині додатка TikTok і його китайський клон Douyin. Порівняно з квітнем минулого року показник збільшився вдесятеро. 86,6% цієї суми компанія заробила на китайському ринку.
Друге місце в списку посів YouTube із доходом близько $76 млн. Цей показник збільшився на 57% порівняно з квітнем минулого року.
У пʼятірку лідерів входять також Tinder, Disney+ і Tencent Video.
Відеоплатформа YouTube планує до кінця року запустити сервіс для обміну короткими відео Shorts. Він складе конкуренцію популярному китайському додатку TikTok.
Коментарі