"Підтримувати українське, виробляти українське, купувати українське", – під таким гаслом навесні цього року Кабмін запровадив проєкт "Зроблено в Україні", покликаний стимулювати вітчизняний бізнес попри війну. Відповідною торговельною маркою позначаються товари промислових підприємств, чиї виробництва розташовані на території країни. До їх числа входить і Київський картонно-паперовий комбінат, потужності якого сконцентровані в Обухівському районі.
Урядова програма "Зроблено в Україні" – надважлива для відновлення національної економіки й підтримання життєдіяльності держави, адже майже 40% коштів від реалізації товарів українських виробників повертаються до державної казни у вигляді фіскальних платежів і зарплат. У числі провідних платників податків країни і ККПК.
Як соціально відповідальна компанія і трендсеттер ринку, ККПК одним з перших серед українських промисловців долучився до ініціативи Мінекономіки. Вже найближчим часом на полицях рітейлу будуть представлені перші партії санітарно-гігієнічної продукції, маркованої державним торговим знаком "Зроблено в Україні".
Для комбінату це – своєрідна відзнака якості: аби отримати право на використання державної торговельної марки, підприємство має відповідати низці вимог технічного стандарту.
"Підтримуємо ініціативу Міністерства економіки України щодо популяризації вітчизняних брендів. Закликаємо споживачів підсилювати рідну економіку та нашу армію, купуючи товари, виготовлені на Київському картонно-паперовому комбінаті", – зазначають у компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Зроблено в Україні": як Київський КПК сприяє розвитку вітчизняної промисловості
Зауважимо, ККПК – вітчизняне підприємство з європейським капіталом (акціонер – Pulp Mill Holding, Австрія), яке спеціалізується на виготовленні картонно-паперової продукції повного циклу – від збору й переробки вторсировини до випуску й реалізації кінцевих товарів.
Завдяки самовідданій праці всього колективу, навіть на тлі війни та нестабільності кон'юнктури ринку комбінат випускає необхідну Україні продукцію.
"Ми не збавляли обертів, та виконуємо всі свої зобов'язання, як соціальні, так і в напрямку переоснащення підприємства. Українська витривалість і австрійська відповідальність в умовах воєнно-економічних потрясінь роблять комбінат сильнішим", – наголосив голова правління ККПК Юрій Головченко.
Для того, щоб ефективно реалізуватися молодому спеціалісту, мало обрати професію за покликанням та отримати освіту, важливо дати трудовому шляху вдалий старт. Студенти діляться очікуваннями щодо умов першого місця роботи. Однак чи відповідає їм сучасне промислове підприємство та що може запропонувати сьогодні новоспеченому фахівцю? Спробуємо розібратися на прикладі лідера целюлозно-паперової галузі Київського картонно-паперового комбінату (ККПК), який входить до австрійського Pulp Mill Holding.
Коментарі