пʼятниця, 20 січня 2012 11:12

Українці стали менше пити "середнього" пива: Найбільше постраждала "Оболонь"

Українці стали менше пити "середнього" пива: Найбільше постраждала "Оболонь"

Українці стали менше пити пиво середньоцінового сегмента - у минулому році він скоротився на 9%.

Про це повідомляє видання "Комерсант-Україна" у публікації "Середній сегмент виявився крайнім".

Найбільше від цього постраждала компанія "Оболонь", що скоротила продажі на 11,5%. Така тенденція змушує виробників змінювати стратегію - вони роблять ставку на економ- і преміальний сегменти.

Загальний обсяг виробництва пива минулого року практично не змінився - він скоротився на 1,1%, до 305,2 млн дал, йдеться в даних асоціації "Укрпиво", отриманих днями учасниками ринку. Найбільше падіння виробництва у компанії "Оболонь", що займає друге місце, - на 11,5%. Лідер ринку "САН ІнБев Україна" (ТМ "Чернігівське", "Рогань", Stella Artois, Staropramen) збільшив випуск на 0,7%, а Carlsberg Ukraine (ТМ "Славутич", Carlsberg, "Балтика", "Львівське"), займає третю позицію, - на 1,8%. Значно наростили виробництво невеликі гравці - "Міллер Брендз України" і "Перша приватна броварня".

ФОТОРЕПОРТАЖ: Skoda вивела на дорожні тести електричну Octavia

При цьому за рік значно змінилася структура ринку - відтік споживачів з середньоцінового сегменту (4-5,5 грн за 0,5 л), що почався в середині 2010 року, посилився.

За даними галузевого видання "Пивна справа", за рік він скоротився на 9% - до 46% ринку.

На думку аналітика ІК "АРТ-Капітал" Олексія Андрейченка, така тенденція для виробників загрозлива - зараз саме за рахунок масових брендів здійснюються основні продажі. Іншою причиною є розмивання межі між економ-(до 4 грн) і середнім (масовим) ціновими сегментами - наприклад, "Львівське" та "Сармат", які за ціною знаходяться в економ-сегменті, позиціонуються як масові, каже гендиректор "Міллер Брендз Україна "Ігор Тихонов.

ФОТОРЕПОРТАЖ: "Не хочу з Януковичем в одну воду лізти" - кияни купалися в Дніпрі на Водохреща

Саме падіння середнього сегмента відбилося на компанії "Оболонь". Частка однойменного бренду на ринку в грошовому вираженні зменшилася на 4,4 п.п., до 12,6%. Для порівняння: "Славутича" - на 2 п.п., до 4,2%, а лідер сегменту "Чернігівське" утримує її на рівні 23,7% (дані - "Пивна справа").

У подібній ситуації виробники змушені робити ставку на економ-і преміальний (5,5-7,5 грн) сегменти. Продажі першого за минулий рік виросли на 5%, другого - на 7%.

Зараз ви читаєте новину «Українці стали менше пити "середнього" пива: Найбільше постраждала "Оболонь"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі