Інформаційно-іміджевий центр Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 14 грудня за результатами тендеру уклав угоду з рекламним агентством "Центр" на послуги з проведення рекламної компанії з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.
Вартість угоди становить 5,10 млн грн.
Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель".
Рекламна кампанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Медикам ДУСі купили обладання на 6 мільйонів
Два ролики тривалістю 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі.
Цільовими регіонами є країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Депутатський готель купив стільці по 7 тисяч за штуку
Єдиним конкурентом рекламного агентства "Центр" на тендері було "Євро-імідж".
В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.
Коментарі