понеділок, 19 грудня 2011 11:41

У Табачника витратять 5 мільйонів на рекламу української освіти в Азії та Африці

У Табачника витратять 5 мільйонів на рекламу української освіти в Азії та Африці

Інформаційно-іміджевий центр Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 14 грудня за результатами тендеру уклав угоду з рекламним агентством "Центр" на послуги з проведення рекламної компанії з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.

Вартість угоди становить 5,10 млн грн.

Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель".

Рекламна кампанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Медикам ДУСі купили обладання на 6 мільйонів

Два ролики тривалістю 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі.

Цільовими регіонами є  країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Депутатський готель купив стільці по 7 тисяч за штуку

Єдиним конкурентом рекламного агентства "Центр" на тендері було "Євро-імідж".

В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.

Зараз ви читаєте новину «У Табачника витратять 5 мільйонів на рекламу української освіти в Азії та Африці». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі