пʼятниця, 11 вересня 2020 21:10

ТОП-5 фраз, які відлякують потенційних працівників

ТОП-5 фраз, які відлякують потенційних працівників
Креативні оголошення працюють, коли хочеться залучити кандидатів покоління "Y". Фото: unsplash.com

Інколи оголошення про вакансію висить досить довго, а відгуків на нього практично немає. Або пишуть абсолютно не ті кандидати, яких хочеться бачити на цій посаді.

На Freelancehunt пояснюють, які помилки в оголошеннях про вакансію найбільш поширені.

- "Молода компанія, що динамічно розвивається, з необмеженими можливостями професійного зростання шукає енергійного, комунікабельну співробітника. Подробиці по телефону".

"Яка саме компанія, чим займається, який співробітник потрібен, які обов'язки виконуватиме, яка зарплата? Ви точно хочете дзвонити по телефону, щоб дізнатися всі ці умови? Будьте готові до того, що на це оголошення відгукнуться всі підряд. Навіть ті, кому все одно де працювати", - каже редактор Freelancehunt Олена Бондаренко.

- "Робота норм. Йоу, бро! У нас є печеньки і інші ніштяки"

Зі слів Олени Бондаренко, креативні оголошення працюють, коли хочеться залучити кандидатів покоління "Y". Такий вільний стиль повинен обов'язково відповідати духу компанії в цілому і конкретно цій вакансії. Важливо не переборщити зі спецефектами, якщо потрібен серйозний співробітник на солідну посаду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як змінилися зарплати та умови роботи внаслідок карантину

- "Криголам продажів", "SEO джедай", "Програміст-ніндзя"

"Такі назви не несуть ніякого смислового навантаження. Просте і зрозуміле визначення вакансії підвищить ваші шанси на успіх", - пояснює Бондаренко.

- "Висока стресостійкість, готовність до багатозадачності, вміння працювати на результат"

Зі слів редакторки, не потрібно описувати вимоги до кандидата загальними фразами, які не несуть смислового навантаження.

"Напишіть так, щоб у людини не виникло враження, що на роботі постійний стрес, кількість завдань змінюється з космічною швидкістю, а який результат потрібен - не зрозуміло. Слід шукати кандидатів, у яких є ключові навички та вміння, необхідні для цієї посади. А всього іншого їх можна буде навчити в ході роботи", - каже Олена Бондаренко.

- У список обов'язків переписана вся посадова інструкція.

Претендент повинен розуміти, чим він буде займатися, але занадто довгий опис функціоналу може відлякати. Щоб оцінити свої можливості для цієї посади, кандидату достатньо прочитати 3-5 основних формулювань. Варто прописувати обов'язки максимально чітко, щоб у претендентів залишилося якомога менше питань.

На початок серпня в Україні нараховували 506 тис. безробітних. Серед них найбільше осіб віком 35-45 років. Щоправда, наприкінці літа безробіття зростало повільніше, ніж у попередні місяці. Наприклад, у квітні в центрах зайнятості зареєстрували 149 тис. українців, травні - 97 тис., червні - 75 тис., свідчать дані Держслужби зайнятості.

Зараз ви читаєте новину «ТОП-5 фраз, які відлякують потенційних працівників». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі