четвер, 24 серпня 2023 17:15

Спецтема: Війна Росії проти України

Marlboro, Camel та інші. Найбільших виробників сигарет визнали спонсорами війни

Marlboro, Camel та інші. Найбільших виробників сигарет визнали спонсорами війни
Philip Morris International платять податки у російський бюджет, за рахунок якого утримується російська армія, повідомило НАЗК. Фото: pixabay.com

Дві тютюнові компанії Philip Morris International і Japan Tobacco International внесли до списку міжнародних спонсорів війни.

Вони продовжують вести бізнес у країні-агресорці Російській Федерації і підтримувати економіку сплатою значних податків до її бюджету. Про це повідомило Національне агентство з питань запобігання корупції.

Philip Morris International – американська глобальна сигаретна і тютюнова компанія. Її найвідоміші марки: Marlboro, Parliament, Bond, Chesterfield, L&M, Next, HEETS (тютюнові стіки для електронної системи нагрівання тютюну IQOS).

В РФ Philip Morris International представлена двома афілійованими компаніями: фабриками "Филип Моррис Ижора" у Ленінградській області і "Филип Моррис Ижора Кубань" у Краснодарі, організацією "Филип Моррис Сейлз енд Маркетинг" з філіями приблизно у 100 містах РФ.

Частка ринку торгових марок цієї компанії у Росії склала 30,1% в 2019 році. Вона є одним з найбільших платників податків до російського бюджету, за рахунок якого потім утримується й російська армія.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що буде з організмом, якщо кинути курити

Наразі сукупний обсяг інвестицій Philip Morris International в РФ перевищує $2 млрд. Компанія реалізує там масштабну довгострокову інвестиційну програму.

Згідно з даними фінансової звітності російського підрозділу Philip Morris, виручка компанії у перший рік повномасштабного російського вторгнення в Україну зросла на 8% до 140,3 млрд руб, а чистий прибуток до 48,2 млрд. Що на 45% більше, ніж у 2021 році.

Відповідно, податку на прибуток до бюджету агресора було сплачено на суму понад $136 млн. Корпорація досі лишається одним з найбільших платників податків до російського бюджету.

Друга компанія, Japan Tobacco International (JTI), є лідером тютюнового ринку в РФ (частка близько 34,9%).

До портфеля компанії на російському ринку входять міжнародні бренди Winston, LD, Mevius, Camel, Sobranie і російські марки "Донской табак", Kiss, Play, "Петр I", "Тройка" та інші.

За останні 20 років інвестиції JTI в економіку РФ перевищили $4,6 млрд. Податкові платежі компанії 2020 року забезпечили 1,4% доходу федерального бюджету РФ.

Сама компанія ж відкрито заявляла про те, що російський ринок генерував близько $2 млрд у 2022 році для JT групи, або приблизно 11% її консолідованого доходу торік.

"Хоч представники JTI заявляли, що JT Group призупинила нові інвестиції і маркетингову діяльність у Росії, але компанія все ще продовжує виробляти та поширювати продукцію в РФ", – повідомило НАЗК.

У квітні до списку спонсорів війни внесли китайську компанію Xiaomi Corporation. У третьому кварталі минулого року Xiaomi збільшила поставки в РФ на 39%.

Також до "чорного списку" внесли австрійську банківську групу Raiffeisen Bank International і французьку корпорацію "Ашан".

Цього місяця до списку спонсорів війни внесли компанію Bacardi Limited, виробника алкоголю і китайську групу компаній Alibaba Group Holding Limited, яка є власником інтернет-магазину AliExpress.

Зараз ви читаєте новину «Marlboro, Camel та інші. Найбільших виробників сигарет визнали спонсорами війни». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі