пʼятниця, 24 липня 2020 14:30

Карантин: як змінилася торгівля та вподобання українських покупців

Карантин: як змінилася торгівля та вподобання українських покупців
Українці стали частіше робити покупки в інтернеті. Фото: pixabay.com

Через поширення коронавірусу та запровадження карантину найпершою постраждала роздрібна торгівля. Суттєво знизилась купівельна спроможність громадян.

"Особливо на початковому етапі карантину люди розбирали досить специфічний товар - туалетний папір, гречку. Нові правила відбилися і на принципі упаковки товару. Хлібобулочні вироби тепер обов'язково повинні бути упаковані в окремі пакети. Це стосується практично всіх продовольчих товарів, які раніше просто лежали на полицях. На касах з'явилися захисні екрани, касири - в масках і рукавичках", - пояснює економіст Олексій Плотніков, пише comments.ua.

Покупці віддають перевагу інтернет-магазинам. Замовляють доставку товарів додому.

"Через те, що товар на полицях дорожче, ніж в інтернет-магазині, покупці і бізнес переходять в інтернет. Все і так йшло в онлайн, але у зв'язку з карантином стрибок - особливо сильний. Відкат буде, але невеликий і нетривалий", - підкреслює голова Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В пакети фасують 30% зіпсованого товару і 70% якісного. Відзначаємо Всесвітній день безпеки продуктів

За його словами, деякі товари стрімко подорожчали.

"Деякі продовольчі товари пішли в плюс. Особливо на тлі припущення про дефіцит продовольства в світі. Були скачки цін на зернові. А ось той же цукор, велика частина якого використовується в мережах швидкого харчування, незатребуваний, а тому подешевшав", - пояснює Дорошенко.

Директор Союзу споживачів України Максим Несміянов каже, що продажі впали на 30%. Найбільше постраждали туризм, перевезення, представники сфери послуг.

В Україні у першому кварталі 2020-го ВВП знизився на 0,7%, свідчать дані Держстату. Структура ВВП враховує ринкову вартість усіх вироблених у країні за рік і призначених для вживання товарів і послуг. Через це кожен українець впливає на зростання ВВП через оплату податків, покупку товарів, проїзд у громадському транспорті.

Зараз ви читаєте новину «Карантин: як змінилася торгівля та вподобання українських покупців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі