понеділок, 13 січня 2014 10:55

Як заробляють на кумедних новорічних розіграшах

Як заробляють на кумедних новорічних розіграшах
Фото: fan-bieber.com

Українці стали частіше замовляти на свята розіграші, помітили у івенткомпаніях, що влаштовують заходи. Замовляють розіграші на дні народження друзів та колег. Мінімальна вартість розіграшу в Києві коштує від 4 тис. грн, у інших містах-мільйонниках - від 3 тис. грн.

"Найбільш вдалими розіграшами є ті, що пов'язані із правоохоронцями та великими витратами грошей, - розповідає івент-менеджер донецької компанії "Оскар" Анна Кулініч. - Нещодавно друзі замовили нам оригінальне привітання свого приятеля. Попросили, щоб воно стосувалося його автомобілем. Ми заздалегідь попросили запасний ключ від машини у дружини іменинника. У багажник поклали напівголу зв'язану дівчину із кляпом в роті. Коли чоловік виїхав на роботу, його зупинили підставні даішники. Сказали, що його машина в розшуку. Й почули крик із багажника, відчинили його, а там зв'язана дівчина у нижній білизні. Чоловік був у шоці, не знав що робити. І тут із міліцейського автомобіля виходять друзі іменинника із кульками. Він ледь стримував сльози від шоку".

Популярними є розіграші, пов'язані із професійною діяльністю ювіляра. Їхня ціна, як й інших розіграшів, залежить від кількості залучених акторів, декорацій і складності поставленого завдання.

"Якось нам замовили розіграти одного бармена в його день народження. Нам довелося домовитися із його постійним постачальником поставити бармену замість стандартного набору алкоголю такі ж пляшки із нашим напоєм. Ми туди налили солоно-перчений сік. Коли бармен виявив, що вся партія пляшок наповнена бовтанкою, він почав панікувати. Став матюкатися, лаятись, зателефонував постачальнику, а той не бере слухавку. Вже думав за свої кошти замовляти алкоголь, бо от-от мав обслуговувати бенкет. Потім його друзі приходять із ящиком цього спиртного й вітають з днем народження бармена", - сказала Кулініч.

Найскладнішим завданням є зробити розіграш правдоподібним, кажуть організатори. Для цього вони мають набір представницьких чоловічих костюмів, міліцейської форми та інші аксесуари.

"У нас ще є великий бутафорський торт. Його часто замовляють на Новий рік. За сценарієм із нього вилазить снігуронька і танцює стриптиз. А буває, замовляють на корпоратив Діда Мороза - стриптизера. Він приходить у ресторан, запитує, хто із співробітниць компанії знає новорічний віршик. Ту, хто починає розповідати, садить собі на коліна, а потім починає роздягатися під музику", - розповіла Кулініч.

Розіграші з елементами стриптизу зазвичай на 10-30% дорожчі за інші.

"Будь-який розіграш має мету не поглузувати із людини, а подарувати йому емоції", - каже Кулініч.

Зараз ви читаєте новину «Як заробляють на кумедних новорічних розіграшах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі