четвер, 03 січня 2013 12:17

"Будуть розгублені всі - і кияни, і туристи" - Київ отримав два логотипи

Наприкінці грудня минулого року Київська міська державна адміністрація представила нові логотипи столиці. Їх відбирали більше року у трьох турах відкритого конкурсу.

Брендами міста стануть два логотипи, які зайняли перше і друге місця. Їх мають використовувати в рекламних і туристичних цілях. Після роботи журі та голосувань першість взяла робота групи дизайнерів маркетингової компанії "fedoriv.com": "Київ – місто, де все починається"

 

За нею йде логотип київського дизайнера Віктора Коновалова "Київ - місто, в яке хочеться повернутися". Обох переможців турбує, як житиме місто з двома логотипами.

"Цікаво, як два логотипи будуть застосовувати на практиці, - розповідає координатор проекту логотипу "Київ – місто, де все починається" Надя Перевізник. - Яке саме лого побачимо на офіційних сувенірах, на соціальній рекламі міста, туристичних вказівниках? Наприклад, 2015-го в Україні відбуватиметься чемпіонат Європи з баскетболу – і яким із двох знаків Київ вітатиме гостей? Або, як під час святкувань Дня Києва оформлять місто і сцену на Майдані Незалежності? При такому "соломонівському" підході міської влади не дивно, якщо питання вирішать так: стійка правої сторони сцени з одним логотипом, ліва - з іншим, а по центру, скажімо, старе лого з Либіддю. У результаті буде каша – виробники сувенірів виготовлятимуть магніти і брелки з різними логотипами, кому який сподобається. Будуть розгублені всі - і кияни, і туристи - то якою є емблема столиці?".

 

У компанії розробника fedoriv.com іронічно ставляться до ситуації з двома логотипами. Проект робили з власної ініціативи та інтересу ще за рік до конкурсу. Його вже давно будь-хто може  вільно завантажити з інтернету. Логотип першого переможця складається з чотирьох елементів, які пов'язанні з основними легендами столиці. А "Місто, де все починається" - його слоган.

"Крапля" символізує Дніпро, легенду про заснування, - продовжує Надя Перевізник. - "Каштан" – улюблений ще з радянських часів символ зеленого міста, Хрещатика. "Купол" говорить про Київ як духовний центр із золотоверхими храмами. "Серце" – знак міста, яке люблять городяни. Також його обриси схожі на крила покровителя міста Архангела Михаїла".

 

"Раніше логотипом була Либідь на човні з "хвостом", що розвівається. Він намальований невідомо ким і невідомо коли. Чому до нього у спеціалістів так багато запитань? Бо з такого складного зображення зробити сучасну об'ємну, вирізну конструкцію, скажімо, для аеропорту, неможливо. Логотип має бути простим".

Робота Віктора Коновалова являє собою літеру "К" з лозунгом "Київ - місто, в яке хочеться повернутися".

"Літеру "К" зробили у формі кнопки перемотки, яка є на електронних пристроях. Всередині її наповнили емоціями: зелені парки міста, унікальна архітектура, храми, - каже дизайнер. - Сучасний логотип має бути універсальним, гнучким і динамічним одночасно. Він легко запам'ятовується і трансформується".

На конкурс прислали 130 робіт. Кращу обіцяли нагородити премією у 50 тис грн. Як розділять цю суму і якою є подальша доля обох логотипів, міська влада переможцям ще не пояснила.

Зараз ви читаєте новину «"Будуть розгублені всі - і кияни, і туристи" - Київ отримав два логотипи». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

20

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі