пʼятниця, 08 вересня 2017 05:50

Телеканал ВІККА підтримує зворотний зв'язок із глядачами

Автор: ФОТО надане ТРК ”Вікка”
  Журналіст каналу ВІККА Богдан Маруніч із товаришем інсценізують викрадення своєї колеги Юлії Хемраєвої. Репортери хотіли якісно розкрити тему. За рік в області було 20 випадків викрадення людей
Журналіст каналу ВІККА Богдан Маруніч із товаришем інсценізують викрадення своєї колеги Юлії Хемраєвої. Репортери хотіли якісно розкрити тему. За рік в області було 20 випадків викрадення людей

— Нашій телекомпанії виповнилося 26 років, — каже директор телеканалу ВІККА Юлія Погостінська. — Ми продовжуємо тішити глядачів програмами високого рівня. Наша команда постійно омолоджується. Маємо нового шеф-редактора ВІККА-новин Ірину Малюкову. Вона — прихильник творчого підходу до роботи, з незнаними в черкаській журналістиці ідеями. Дуже скоро плануємо запустити проект, який давно обіцяли. У програми "Арт-четвер" буде нова, сучасна студія. 26 років — не ювілей, але я хочу привітати глядачів й увесь творчий колектив із черговою річницею. Наш сайт — один із найкращих у Черкаській області. Він розвивається паралельно з телеканалом. Щодня маємо 10–12 тисяч відвідувань. Постійно працюємо над собою, вдосконалюємося.

— Цього року в нас оновився колектив. Для багатьох журналістів робота на телеканалі ВІККА стала стартом. Першим амбітним кроком для запрошення в Київ працювати на загальнонаціональних каналах, — розповідає шеф-редактор ВІККА-новин Ірина Малюкова. — Залучаємо студентів старших курсів Черкаського університету. Вік наших журналістів — від 20 до 25 років. Досвідченіші колеги працюють над політичними матеріалами, порушують важливі соціальні теми. Маємо зворотний зв'язок із глядачем. У соціальних мережах і на сайті постійно моніторимо коментарі, які залишають активні глядачі. Цього року звернули увагу, що на Черкащині почастішали випадки викрадення людей. Вирішили інсценізувати його, аби подивитися на реакцію містян.

— Журналіст Богдан Маруніч "викрав" колегу Юлію Хемраєву. Обоє отримали стрес просто під час зйомок. Через непорозуміння поліція сприйняла це викрадення всерйоз. Задіяли план "Перехоплення". Добре, що колеса нам не постріляли. Також помітили, що в деякі будинки ОСББ приходить жінка і збирає гроші за прибирання. Одягнули журналістку прибиральницею. Хочемо дізнатися, чи можна нажитися на такій афері, — сміється Ірина ­Малюкова.

— У ТРК "ВІККА" я вже рік, — каже Богдан Маруніч. — Починав з експериментів. Такий нетрадиційний формат виручає, коли звичайний інформаційний сюжет не може передати глядачеві всю необхідну інформацію. Інсценізування — чи не найкращий спосіб підняти якісь важливі питання. Показати реакцію суспільства на проблеми, розкрити недоліки або переваги. Так, бувають і небезпечні зйомки, але на те це й експерименти. Динаміка, емоційність та інформативність — головні, як на мене, складники таких сюжетів.

Керівник рекламного відділу Тамара Шліхта відзначає збільшення аудиторії.

— Телеканал постійно змінюється. Аудиторія зростає. Це відчувають і наші рекламодавці. Бачать ефективність реклами саме на нашому телеканалі. Ми вдячні всім телеглядачам і рекламодавцям, що вони завжди з нами. І надалі працюватимемо для наших клієнтів.

Зараз ви читаєте новину «Телеканал ВІККА підтримує зворотний зв'язок із глядачами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі