пʼятниця, 30 березня 2018 05:25

Рекламіст мусить бути психологом

Автор: ФОТО надане трк ВІККА
  Відділ реклами телеканалу ВІККА складає плани роботи на наступний тиждень. Зліва направо — Оксана Кисіль, Олена Воронкіна, Тамара Шліхта й Марина Герасименко
Відділ реклами телеканалу ВІККА складає плани роботи на наступний тиждень. Зліва направо — Оксана Кисіль, Олена Воронкіна, Тамара Шліхта й Марина Герасименко

— Менеджер із реклами мусить водночас бути психологом, юристом, консультантом. Треба вміти слухати й бачити проблему, — каже керівник рекламного відділу телекомпанії ВІККА Тамара Шліхта. — Робота важка. Слід мати навички діловода, бухгалтера, маркетолога. Добре знати можливі варіанти подачі інформації на телебаченні та на сайті, розуміти ефективність різних видів реклами. Спілкування із клієнтом повинно бути взаємовигідне. Лише тоді можна сказати, що наша праця не минула даремно. Завдання нашого відділу — допомогти клієнту зробити рекламу дієвою.

У рекламному відділі телекомпанії ВІККА працюють чотири особи.

— Я прийшла сюди 2007‑го, — розповідає менеджер Оксана Кисіль, 36 років. — Закінчила комерційний технікум і працювала в ресторанному бізнесі. Раптом запросили спробувати себе в рекламі на телебаченні. Довго вагалася, бо нічого не знала — ні методів, ні підходів. На ВІККА почала працювати під час виборів. Був шок. На телеканалі зустрічала політиків, яких лише вчора бачила по телевізору. Після виборів настала черга новому здивуванню. Гостями телеканалу були співаки — Святослав Вакарчук, Ірина Білик.

Колишня викладачка англійської 48-річна Олена Воронкіна прийшла на телекомпанію ВІККА 2008-го.

— Я не була новачком у рекламі, — говорить Олена Воронкіна. — До телебачення працювала в газеті, згодом — на радіо DALMATIN 101. Специфіка на телеканалі відрізняється. Замовники — наші друзі, приятелі. З ними бережемо довірливі стосунки. Наше завдання — не здерти з клієнта гроші. Бо в такому разі він більше не прийде. Мусимо створити дієвий рекламний продукт. Якщо це вдається — клієнти задоволені, й ми з ними. Іноді замовник ще сам не визначився з варіантами подачі реклами. Наше завдання — допомогти, направити, підказати й створити той єдиний варіант, який спрацює. Часто бувають винахідливі замовники, з якими намагаємося позмагатися в творчих підходах.

Рекламодавці часто підтримують некомерційні проекти, каже Олена Воронкіна:

— Наші клієнти — співчутливі. Коли просиш їх допомогти онкохворим дітям, жертвують великі суми. Роблять це анонімно. Розуміємо, що це необхідна частина нашої спільної роботи.

36-річна Марина Герасименко каже, що завдання рекламного агента — допомогти замовнику купити власну мрію.

— Ми повинні розуміти бажання клієнта. Допомогти йому визначити сильні й ефективні сторони майбутньої реклами, відмовити від слабких. Необхідно добре розуміти можливості реклами на телебаченні. Правильно застосовувати ці ­знання.

Зараз ви читаєте новину «Рекламіст мусить бути психологом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі