середа, 26 вересня 2018 17:46

"Зроблено у Швеції" - як рекламують Volvo V60 Cross Country
6

Фото: nv.ua

Шведський автовиробник Volvo презентував модель V60 у версії Cross Country.

Автомобіль повноприводний. Універсалу наростили підвищеної прохідності дорожній просвіт, змінили шасі та підвіску. Універсал побудували на модульній платформі Scalable Product Architecture. Авто оснастили функцією автоматичного гальмування на спуску, системою контролю зчеплення на поворотах і позашляховим режимом водіння. Серед навігацій – функція напівавтоматичного управління, система City Safety, Pilot Assist .

Під капотом - 2-літровий 4-циліндровий або бензиновий, або дизельний двигун сімейства Drive-E. Перший розвиває 225 к.с. Другий – 165 к.с. Коробка передач - 8-ступінчастий гідромеханічний автомат. До "сотні" автомобіль розганяється за 8,2 с.

Пізніше з'явиться гібридна версія. Силові установки витягнуть потужність на рівень 400 к.с.

Gazeta.ua підготувала добірку реклами Volvo V60 Cross Country.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Натхненний і спортивний - як рекламують Renault Kadjar

Зараз ви читаєте новину «"Зроблено у Швеції" - як рекламують Volvo V60 Cross Country». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі