середа, 23 червня 2021 09:38

Проходять метрові колії й різкі підйоми - презентували повнопривідні Peugeot i Citroën
13

Peugeot Partner із повним приводом заїжджає на підйом
Фото: Володимир Мукан
Мікроавтобус із повним приводом заїжджає на підйом
Маніпулятор увімкнення повного приводу
Торпедо
Кнопки увімкнення повного приводу

Вчора в салоні компанії Stellantis по Бориспільській трасі біля Києва відбулася презентація нових повнопривідних автомобілів Peugeot i Citroen.

Показали й дали випробувати бездоріжжям компактний фургон Peugeot Partner, Peugeot Traveller 4x4, Citroen Jumper.

Partner оснащений 1,5-літровим турбодизелем потужність 130 к.с. і шестиступеневою механічною коробкою передач. Traveller 4x4 має дволітровий турбований дизель на 150 "коней" і також шестиступеневу "механіку". У Jumper - дволітровий турбодизель на 160 к.с. і шестиступенева механічна коробка передач.

Оснащенням системою 4х4 і всіма допоміжними опціями для бездоріжжя займається фірма Automobile Dangel.

"За 40 років роботи ми переобладнали близько 50 тисяч машин на повнопривідні. В середньому Dangel встановлює привід 4х4 за рік на 3700 автівок", - говорять представники підприємства.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні з'являться нові гібридні моделі одразу чотирьох брендів

На ньому виготовляють деталі спеціально до кожної моделі, на переобладнання якої є замовлення. Потім випробовують на полігоні, проводять перевірки на рівень вібрації та шуму.

Представлені новинки мають збільшений кліренс близько 20 см, встановлені підрамники, сталевий захист картера двигуна, бензобака. Вага моделей зростає на 80 - 120 кг, залежно від типу машини. У всіх, крім Jumper, налаштування повного приводу здійснюють маніпулятором кругового руху. Всі системи повного приводу Dangel мають 10% електронних елементів, 10% електропневматчиних і 80% механічних. Електроніка допомагає регулювати в автоматичному режимі крутний момент від однієї вісі до іншої - залежно, де найбільше навантаження й потрібна тяга.

Тест новинок відбувався на спеціально підготовленому полігоні для всюдиходів. Він мав ділянки дороги, засипані колодами, колії завглибшки близько метра, підйом на 25 і 30 градусів і такі ж спуски.

Найлегше непідготованому водію було рухатися на Peugeot Partner. Адже в нього коротка база і відносно невеликий звіс переднього бампера. Співвідношення тяги двигуна й маси машини йде на користь динаміці. З довгобазними Traveller і Jumper складніше долати нерівні дороги через більшу масу та габарити моделей. Однак всі перешкоди вони також пройшли.

Нещодавно бренд Peugeot змінив свою емблему. Це 11-й варіант за історію марки. Тепер лого складатиметься із морди хижака. Нова геральдика протягом року має з'явитися в усіх автосалонах виробника.

Зараз ви читаєте новину «Проходять метрові колії й різкі підйоми - презентували повнопривідні Peugeot i Citroën». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі